top of page
  • zaczytanaewelka

Przedpremierowa recenzja "Jak przeżyć trudne chwile i nie zwariować" Marlena Rytel




Przedpremierowa recenzja


"Jak przeżyć trudne chwile i nie zwariować"




Marlena Rytel


"Masz jedno życie,więc żyj przede wszystkim dla siebie, nie dla ludzi"


Poradnik napisany przez życie , pełen humorystycznych sytuacji ale i zawierający wiele mądrości, spostrzeżeń, doświadczeń.

Książkę czytałam powoli, delektując się i analizując jego treść.

Każdemu z nas zapewne przytrafiają się momenty zapadające w pamięć, przy których na samą myśl chichoczemy czy takich, że aż policzki się rumienią.


Samotne rodzicielstwo wymaga ogromnych pokładów siły,cierpliwości,miłości, jego trud jest nie do ocenienia.

Muszę przyznać, ze świetnie bawiłam się przy dopasowaniu mojego mężczyzny do typów zaprezentowanych przez autorkę.

Dopasowałam dwa do mojego męża....


Brawo dla autorki za umiejętność podzielenia się z nami czytelnikami swoim życiem w taki fantastyczny i wesoły sposób.


Serdecznie polecam i zachęcam do przeczytania

Poradnika z przymrużeniem oka

"Jak przeżyć trudne chwile i nie zwariować"

31 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page