top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA KSIĄŻKI "PRZEBACZAM CI" MAŁGORZATA LIS WYDAWNICTWO ESPE



W grudniu ubiegłego roku otrzymałam książkę do recenzji "Kocham Cię mimo wszystko" autorstwa Małgorzaty Lis, byłam oczarowana książką i zachwycona.

Z ogromną przyjemnością Zaczytana Ewelka objęła PATRONATEM kontynuację powieści.

Już 9 października PREMIERA książki "Przebaczam ci", która ukaże się nakładem Wydawnictwa eSPe.


Ania i Marcin po wielu przeszkodach, aby być razem są już małżeństwem.

Jednak jak to w życiu często bywa nie wszystko idzie zgodnie z planem, założeniami, los rzuca im kłody pod nogi.

Przeszłość Marcina dopada go w najmniej oczekiwanym momencie.

Czy nadal będzie uciekał, czy jednak znajdzie w sobie siłę, aby zmierzyć się z nią?




Patrycja i Mikołaj są zaręczeni, jednak plany ślubne są odległe.

Bardzo chcą wytrwać w zgodzie swojej wiary jednak pokusa jest ogromna.

Ich rozmowy, rozważania, poszukiwanie rozwiązania były niesamowite.

Czy jednak wytrwają, jakie argumenty będą im towarzyszyć?


Ksiądz Adam jest moim bohaterem bardzo pozytywnym.

Jego podejście, zaangażowanie, w sprawy osób poszukujących pomocy duchowej jest przecudowna.

Aż zazdrościłam tak fantastycznego kontaktu i zrozumienia dla sytuacji.


Podziwiałam Agatę za siłę i za pogodzenie się z dramatycznymi przeżyciami i za siłę, którą miała w sobie, aby przebaczyć. Długo nie mogłam otrząsnąć się po jej wyznaniach.

"Przebaczenie jest właśnie decyzją, często niezależną od pamięci. Zapomnieć się nie da.

Ta krzywda pozostanie w mojej pamięci, ale nie chcę pielęgnować żalu i gniewu.

To do niczego nie prowadzi.

Przebaczyłam już dawno..."


Pięknie ukazana jest miłość i wsparcie rodziców Patrycji i Mikołaja, kochają swoje dzieci ogromnie.

Natomiast mama Ani wzbudziła żal i smutek.


W książce znajdziemy wiele barw miłości,

autorka porusza wiele tematów bardzo trudnych jak sprawa gwałtu, radzenia sobie ze stratą dziecka, aborcją, poronieniem, walkę z przeciwnościami losu.

Do czytania koniecznie zaopatrzcie się w zestaw chusteczek, bo wzruszeń i ogromu emocji z pewnością doświadczycie.

Książka i jej przesłanie pozostaną we mnie głęboko. Małgosiu pisz dalej, jesteś posłanką wiary i nadziei.


"Bo szczęście to nie jakaś konkretna rzeczywistość, ale stan ducha.

Jeśli nauczysz się być szczęśliwym niezależnie od okoliczności, wygrasz

życie i prawdziwe szczęście."


Dziękuję autorce i Wydawnictwu eSPe za przepiękną współpracę.





74 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page