top of page
  • zaczytanaewelka

CYKL PRZEDŚWIĄTECZNY... 5 PYTAŃ DO....













ALEKSANDRA

OSTAPCZUK








Ola w wieku 17 lat debiutowała powieścią

SMOCZE DZIECIĘ "CISZA PRZED BURZĄ". Mieszkanka Nowego Targu. Już niedługo zostanie wydana druga druga część fenomenalnej sagi.

1. Twoje najpiękniejsze Święta to....

Święta Bożego Narodzenia zawsze były dla mnie magicznym czasem. Pamiętam jedne ze swych pierwszych świąt, choinkę, barszcz i śnieg za oknem.

Bez wątpienia moje ulubione święta.


2. Czy wierzysz w Świętego Mikołaja?

Cóż..... Formalnie tak, bo mam młodsze rodzeństwo, które jeszcze wierzy. Ale zazwyczaj jestem w tej drugiej grupie, tej która ogrania prezenty.

3. Śpiewacie w domu kolędy???

Tak.


4. Czy ważna jest dla Was tradycja, przygotowania? Jak spędzacie i świętujecie te wyjątkowe Świąteczne dni?

Jest ważna i ją kontynuujemy, zwykle w kuchni siedzi mama, ja, babcia, przed świętami wszystko się organizuje i przygotowuje. Razem wszyscy ubieramy choinkę, staramy się, by była rodzinna i ciepła atmosfera.

Czasami chodzimy na pasterkę w góry, na Turbacz w Gorcach, o północy na mszę polową.

5.Czy jest marzenie o którym nie boisz się mówić na głos aby nie zapeszyć?

Tak, nawet kilka. Jak na razie jedno z nich się spełniło.

Ślicznie dziękuję <3


6 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page