top of page
  • zaczytanaewelka

PATRONACKA RECENZJA KSIĄŻKI "BARDZIEJ KOCHAĆ SIEBIE" ALEKSANDRA SZTORC



Zdecydowanie uwielbiam książki, które poruszają ważne, choć trudne sprawy. Takie, które pozostawiają po sobie ślad i zmuszają do refleksji. Taką pozycją jest z pewnością "Bardziej kochać siebie" autorstwa Aleksandry Sztorc.

Kiedy otrzymałam propozycję Patronowania powieści, czułam ogromne podekscytowanie,

ale i strach. Obawiałam się zmierzenia z taką historią. Czułam, że nie będzie to łatwa przeprawa,

ale zdecydowanie przeznaczona dla mnie.

Przechodziłam przez bardzo trudny moment w życiu, problem dotyczył alkoholizmu w rodzinie.

Czytając wyciągałam wnioski, analizowałam

i podświadomie myślałam jak rozwiązać swój problem. Myślę, że opisana historia bardzo mi pomogła spojrzeć na pewne sytuacje z innej perspektywy, była dla mnie swoistym zderzeniem się z traumatycznymi przeżyciami bohaterki.


Życie młodej Zuzanny Kaczmarek naładowane jest traumatycznymi przeżyciami.

Jako "Dorosłe Dziecko Alkoholików" boryka się

z wieloma obciążeniami. Depresja, odrzucenie przez najbliższych, przemoc, brak akceptacji to tylko wierzchołek ogromu nagromadzonych problemów.

Jak będzie próbowała sobie poradzić i odnaleźć pokłady miłości, akceptacji samej siebie,

uwierzyć we własne siły i możliwości?

Czy będzie w stanie na czas przyjąć pomoc jaką zostanie jej ofiarowana?


Każdy rozdział opatrzony jest tytułem

i rokiem w jakim jest osadzony.

Towarzyszymy Zuzannie na różnych etapach życia. Czytając niejednokrotnie płakałam i odczuwałam jej cierpienie. Współczułam jej i jednocześnie podziwiałam jej odwagę i próbę zmierzenia się

z przeciwnościami.


Każdego dnia słyszymy o problemach

z alkoholizmem, ale nie zawsze mamy świadomość co przeżywają najbliżsi. Jakim piętnem obarczone są dzieci alkoholików.

Zdecydowanie zachęcam Was do przeczytania tej historii. Nie jest ona łatwa i przyjemna, ale zdecydowanie potrzebna.

Gratuluję autorce podjęcia się poruszenia tak trudnego zagadnienia, dla mnie - MISTRZOSTWO.

Dziękuję.





49 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page