top of page
  • zaczytanaewelka

PREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA KSIĄŻKI "GRZESZNA" ANNA FIAŁKOWSKA-NIEWIADOMSKA WYDAWNICTWO FENIKS



Z ogromną radością przyjęłam propozycję objęcia PATRONATEM powieści "Grzeszna" autorstwa

Anny Fiałkowskiej - Niewiadomskiej.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki i po przeczytania powieści chcę zdecydowanie więcej. Moja wyobraźnia została odpowiednio pobudzona, a ciśnienie i akcja serca znacznie przyspieszyła.


Klara Podolska młoda funkcjonariuszka po przeniesieniu z komendy wojewódzkiej w Olsztynie w niejasnych okolicznościach staje się czarną owcą wśród współpracowników jednostki w Brodnicy.

Musi sobie radzić z zaczepkami, docinkami, z bezpodstawnymi oskarżeniami.

Zostaje wyznaczona do poprowadzenia śledztwo.

Znalezione zwłoki młodej dziewczyny to początek szeregu tajemniczych morderstw.

Niecodzienne odkrycia, zaskakujące tempo akcji nie zwalnia nawet na chwilę.

Wszystko doprawione szczyptą romansu, erotyki składa się na trzymający w napięciu od początku do końca kryminał.

Autorka porusza wiele trudnych tematów, choćby takie jak piętnowanie kobiet w wykonywaniu tak zwanych męskich zawodów,


"Wszyscy wiedzieli o tym, iż według niego miejsce kobiety znajdowało się w domu,

a równouprawnienie było największą porażką w dziejach świata. Typowo męskie zawody powinny być wykonywane przez mężczyzn, a kobieta – policjant to jedno, wielkie nieporozumienie." Nie zdradzę wam pozostałych szczegółów,

ale uwierzcie mi dzieje się znacznie więcej.

Nie chcę jednak wszystkiego odkrywać przed wami, pozostawię wam możliwość samemu poznać całą historię.

Kochani życzę wam miłych, ekscytujących chwil z książką.

Ja już czekam z niecierpliwością na kolejną część. Zakończenie zwaliło mnie z nóg i już tworzę w głowie dalszy scenariusz ciekawe czy pokryje się z wizją autorki.

Emocje gwarantowane kochani.





15 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page