top of page
  • zaczytanaewelka

PREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA "LAS PACHNĄCY POŻĄDANIEM" IZA MACIEJEWSKA WYDAWNICTWO MAGNOLIA



Kochani dziś Premiera już trzeciej książki autorstwa Izy Maciejewskiej "Las pachnący pożądaniem".

Uwielbiam styl, poczucie humoru i umiejętność wplatania trudnych tematów w historie bohaterów.

Dbałość o detale, dopracowanie, jakości wydania jest naprawdę imponująca.


Osiemnastoletnia Karolina Potocka zostaje wmanewrowana w krępujący i zawstydzający incydent. Oskarżenia są bardzo bolesne, wyśmiewana i napiętnowana przez innych sprawia, że przestaje widzieć sens życia.

Zostaje wysłana przez rodziców do rodziny na wieś, aby wyciszyć powstałe zainteresowanie.

Postawa rodziców jest po prostu nie zrozumiała dla mnie, nie akceptowalna.


Tam poznaje o piętnaście lat starszego Daniela Wilczyńskiego, który pojawia się w odpowiednim momencie. Dzięki niemu rezygnuje z planu jaki pojawił się w jej głowie, samobójstwo.


Stopniowo poznają swoje historie, przeżycia.

Rodzi się uczucie pełne namiętności, budujące zaufanie i zrozumienie. Oboje zyskują poczucie bezpieczeństwa, odzyskują wiarę, że mogą wszystko.

Jednak rodzą się pytania czy różnica wieku nie będzie problemem?

Karolina i Daniel są w zupełnie innym momencie życia, czy znajdą wspólny mianownik?



Pokochałam postać Bożenki, choć w początkowej fazie miałam ochotę ja ustawić do pionu.

Jednak zyskuje bardzo przy bliższym poznaniu.

Jej iście ognisty temperament daje popalić.


"Las pachnący pożądaniem" z całą pewnością dostarczy wam wielu emocji. Sprawi, że nie przestaniecie rozmyślać o sytuacjach jakie spotkały bohaterów po zakończeniu czytania.

We mnie jeszcze długo krążyły w mojej głowie.


Gorąco polecam, Iza gratuluję.







24 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page