top of page
  • zaczytanaewelka

PREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA "PIEPRZ" IZA MACIEJEWSKA WYDAWNICTWO MAGNOLIA




Kochani czytaliście debiut Izy Maciejewskiej "Pociąg"?

Jeśli nie szybko nadrabiajcie, bo warto.


Dziś zapraszam was do poznania recenzji książki "Pieprz", której z ogromną przyjemnością objęłam patronatem. Będzie Pieprznie i to bardzo.


Z ogromną ciekawością powróciłam do kontynuacji powieści i losów grupki osób, którzy pewnego dnia w dość nieoczekiwanych okolicznościach się poznają. Znajomości te rozwijają się, nabierają nowego znaczenia w ich życiu.


Od pierwszej strony autorka porwała mnie w wir niespodziewanych i elektryzujących emocji.

Miałam wrażenie, że wtapiam się w przedstawioną historię. Śmiałam się, wzruszałam, przeżywałam wzloty i upadki bohaterów.


Związek Ewy i Michała rozwija się i wreszcie mogą po prostu być dla siebie. Jednak czy na pewno?

To co los dla nich szykuje po szaleńczej pogoni za spokojem i stabilizacją zaskakuje i zadziwia.


Jednocześnie obserwujemy rozwój i niespodzianki

u Dominiki i Filipa. Temperament dziewczyny jest iście ognisty, czy zostanie okiełzany?


Miłością absolutną obdarzyłam pana Stanisława, poznając jego historię nie sposób się nie wzruszyć i polubić. Jego mądrość, doświadczenia skłania do refleksji.


Każdy z wątków poprowadzony wyśmienicie, doprawiony akuratnie. Treść nie jest przesadzona, oddaje obraz toczącego się życia przeciętnego człowieka. Właśnie ta świadomość sprawia, że bohaterowie są nam bliscy i znajomi.


Autorka stworzyła pieprzną historię, która zdecydowanie zapada w pamięć, doprawioną idealnie dozą humoru, elektryzującej namiętności, piękna, ale bólu jaki towarzyszy w codziennym życiu.


Iza należy do zdecydowanie odważnych i przedsiębiorczych osób.

Zdecydowała się do założenia Wydawnictwa Magnolia i wydania swojej książki.

Na własnej skórze odczuwa i uczy się zaskakujących rzeczy z jakimi radzi sobie samodzielnie wydający autor.

Świetnie sobie radzi i zdecydowanie jest osobą z silnym charakterem, głównym atutem jest wytrwałość i mega poczucie humoru.

Zachęcam do zakupu książek ze strony autorki


Iza mocno kibicuję Ci w dalszej karierze pisarskiej i czekam na kolejne książki.

Dziękuję za wspólną przygodę, liczę na więcej.






27 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page