top of page
  • zaczytanaewelka

PREMIEROWA RECENZJA "POKAŻ MI SWÓJ ŚWIAT" DARIA SKIBA EGZEMPLARZ RECENZYJNY WYDAWNICTWO VIDEOGRAF




Kochani dziś Premiera książki "Pokaż mi swój świat" autorstwa Darii Skiby.

Zachwycona okładką i mocno zaintrygowana opisem czym prędzej przystąpiłam do czytania.

Jest to kolejne spotkanie z piórem autorki, poprzednia książka "Dlaczego, mamo?" wzbudziła mój zachwyt i dostarczyła wielu emocji.


Justyna studentka psychologii otrzymuje zadanie na zaliczenie. Projekt z szeroko pojętym temacie

"Pokaż mi swój świat". Zastanawia się jak "rozgryźć" temat, kiedy los stawia na jej drodze osoby, które mają wpływ na jej życie i projekt.


Przypadkowe spotkanie z Rafałem, który pracuje w cukierni do której często zagląda intryguje ją

i sprawia, że chce bliżej go poznać.

Okazuje się, ze mężczyzna skrywa tajemnice i ból po traumatycznych przeżyciach.


Justyna w ramach pracy jest pomocą u psycholog, której pomaga w prowadzeniu gabinetu.

Z zaskoczeniem odbiera telefon od nieznajomej kobiety, która prosi ją o pomoc i próbę nawiązania kontakty z jej sześcioletnią wnuczką Martynką, która w wyniku wypadku straciła wzrok.


Dziewczyna szybko angażuje się i otwiera przed Rafałem, licząc na to i z jego strony.

Jednak czy Rafał otworzy się przed nią i podzieli się swoimi przeżyciami?

Czy uczucie będzie wystarczające i mężczyzna odnajdzie w sobie siłę i wiarę na udany związek?


Atutem opowieści jest, że możemy poznawać historię naprzemiennie ze strony Justyny, jak i Rafała.

Akcja toczy się spokojnie, choć przyznam, że autorce udało się wodzić mnie za nos.

Z zaskoczeniem odkrywałam nowe, istotne informacje i przeżycia bohaterów.

Więź jaka połączyła studentkę z małą podopieczną jest bardzo silna. Wykracza poza normy psycholog/pacjent, ale to właśnie sprawia, że są tacy prawdziwi i szczerzy.


Czy w momencie odkrycia wszystkich kart Justyna zdecyduje się na przedstawienie swojego projektu?

Czy bohaterowie wykorzystają co daje im los?

Czy piętrzące tajemnice, wreszcie zostaną odkryte?


Książka dostarczyła mi wiele emocji, uświadomiła mi, że choć czasem jest ciężko i trudno to przy pomocy odnajdziemy drogę do szczęścia.

Cokolwiek to oznacza dla każdego z nas.

Kochani z całego serca polecam tą piękną i przejmującą historię.










18 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page