top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA KSIĄŻKI "DROGA 88" JANUSZ MUZYCZYSZYN


PRZEDPREMIEROWA

RECENZJA KSIĄŻKI

"DROGA 88"

JANUSZ MUZYCZYSZYN

Waspos


BOOK TOUR ZACZYTANA EWELKA


Już po przeczytania opisu książka bardzo mnie zaciekawiła i zaintrygowała. Zachwycona debiutem autora od razu po otrzymaniu książki zabrałam się za czytanie.


Z racji tego, że PREMIERA już za kilka dni nie chcę zdradzić Wam za wiele, ale z pewnością zachęcić.


Sytuacja z pozoru, która może przytrafić się każdemu.

Pewna chwila, moment, potrzeba udzielenia pomocy, przypadkowe spotkanie kreśli scenariusz życia.

Jak kręte są ludzkie ścieżki, jakie mają niebywałe znaczenie, co może wyniknąć w ich konsekwencji?


Autor w płynny, porywający sposób steruje naszymi emocjami. Kiedy już sądziłam, że bohaterowie mają najcięższe doświadczenia za sobą dostałam taką dawkę ogromnych emocji, że nie wiedziałam jak ją udźwignąć. W żadnym momencie nie spodziewałam się, że autor tak poprowadzi fabułę.

Książka niesie ze sobą mądrość życiową, przesłanie.

Zachwyciła mnie relacja głównego bohatera Romana z synem. Dialogi ojca z synem, sposób podejmowanych rozmów, poszukiwania rozwiązań budziły mój zachwyt.

Gorąco polecam tę książkę i już czekam na kolejne panie Januszu.

Cudownie odnajdywać takie pisarskie perełki.


Moja ocena 10/10 ...




31 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page