top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA KSIĄŻKI "KOLUMB A.D.2100"MARIUSZ KANIEWSKI PATRONAT MEDIALNY


PATRONAT MEDIALNY


RECENZJA PRZEDPREMIEROWA


"KOLUMB A.D.2100"

MARIUSZ KANIEWSKI


WYDAWNICTWO

WASPOS



"Więc nieaktualnym stało się mieć lub być. Dzisiaj mamy mieć i być, i daje nam to nic, wielkie nic, pustkę"


Z ogromnym zaciekawieniem i zainteresowaniem czekałam na możliwość przeczytania debiutu Mariusza Kaniewskiego. Wyróżnieniem jest fakt mojego Patronatu książki. Ślicznie dziękuję Wydawnictwu WasPos.

Uwielbiam poznawać i zagłębiać się w gatunki po które rzadko sięgam, ale coraz częściej przekonuję się do nich.

I wiecie nie zawiodłam się.

Jonathan mężczyzna spełniony, na odpowiedzialnym stanowisku jest prezesem jednej z największych grup kapitałowych.

Przy swoim boku ma piękną, zdolną, ukochaną kobietę Susan.

Jon odkrywa wykasowanie wszystkich danych z sieci o pewnym polskim matematyku, który umiał przewidzieć przyszłość.

Dzieli się tym odkryciem z Sus.

Zaczynają dziać się dziwne, nie wyjaśnione zdarzenia.

Co kryje się za tymi zagadkami?

Co odkryją główni bohaterowie?

Kto okaże się przyjacielem, a kto wrogiem?

Nie chcę za dużo zdradzić, a jedynie zachęcić was do przeczytania tej niesamowitej opowieści, naprawdę warto.


O ile przez początek nie mogłam wtopić się i poczuć książki, to kiedy pobudziłam wyobraźnię zostałam wciągnięta i przepadłam. Akcja przybiera dynamiczne tempo, miłość, namiętność, tajemnice do rozwiązania, zagadkowa organizacja KOLUMB do jakich wniosków dojdziemy na końcu? Książka zawiera fajne przesłania. Gorąco polecam.



"Są takie osoby, niczym się niewyróżniające, niczym nie zasługujące, może tylko uśmiechem, otwartością, szczerością, prostym posłaniem życzliwego spojrzenia,od którego kruszy się najgrubszy mur ludzkiego serca."

PREMIERA KSIĄŻKI 21.02.2020

Moja ocena 10/10




41 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page