top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA KSIĄŻKI "WYBRAĆ MIŁOŚĆ" MAŁGORZATA LIS WYDAWNICTWO ESPE



Kochani chciałabym zaprezentować Wam recenzję najnowszej książki autorstwa Małgorzaty Lis

"Wybrać miłość", która ukaże się nakładem Wydawnictwa Espe 7 czerwca.

Jest to kolejna powieść z cyklu "Opowieści z wiary". Jestem przekonana, że skłoni Was do refleksji, zastanowienia i przemyśleń. Ja nie mogłam się oderwać od czytania do ostatniej strony.


Jakub osiemnastoletni chłopak wkraczający w dorosłość musi podjąć ważne życiowe decyzje.

Wychowywany w rodzinie bardzo religijnej, zastanawia się jaką wybrać drogę po zdaniu matury. Waha się pomiędzy nauką w Seminarium, a studiowaniem architektury.

Na zajęciach z rysunku poznaje Olgę, tajemniczą buntowniczkę, całkowicie funkcjonującej w odmienny sposób. Czytając poznajemy powody jej

zachowania, bardziej ją rozumiejąc.

Kuba szuka wsparcia, pomocy u Kamila, którego poznał podczas pielgrzymki. I on zastanawia się nad rozpoczęciem nauki w Seminarium i zawierzeniu Bogu. Mogą na siebie liczyć, umacniać i upewniać

się w swoich decyzjach.


Rodzące się uczucie pomiędzy Kubą i Olgą,

presja rodziców, emocji jakich doświadczają oboje, ciężaru konsekwencji podjętych decyzji to tylko początek zaledwie wachlarza emocji jakie dostarczy nam autorka.


Jak często wielu z Nas w chwilach beznadziejnych, dramatycznych woła i prosi Boga o pomoc?

Wystawiani na próby czasem gubimy drogę do Niego, błądzimy niczym dzieci we mgle.

Pytanie czy znajdziemy w sobie siłę i determinację, aby powrócić.

Podobnie jest z bohaterami powieści, są tacy naturalni i prawdziwi, nie unikają potknięć, ale

i sukcesów.


Autorka po raz kolejny sprawiła, że zatrzymałam się

na chwilę i poczułam wdzięczność, radość i spokój.

Jestem przekonana, że każdy wyniesie coś potrzebnego dla siebie, myśli, wnioski.

Polecam z całego serca.

Dziękuję za egzemplarz do recenzji.





40 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page