top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA KSIĄŻKI "TO, CO UKRYTE" AGNIESZKA NIKCZYŃSKA-WOJCIECHOWSKA



Kochani chciałabym podzielić się z wami

wrażeniami po przeczytaniu książki

"To, co ukryte" autorstwa

którą znamy z bloga Książki takie jak my.

Ciekawa jaką historię stworzyła moja blogowa koleżanka pochłonęłam ją szybko... za szybko. Zatonęłam w niej całkowicie i żałowałam, że to już koniec. Pełna emocji, bardzo poruszająca

i dająca do myślenia. Zaczerpnęłam z niej wiele cytatów i ulubionych myśli:

"Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, co mamy. Jesteśmy pewni, że dostaliśmy wszystko na zawsze. Młodość, życie. Wszystko przemija, każdego dnia dostajemy nowy czas do wykorzystania. Aż trudno uświadomić sobie ile z tych chwil marnujemy. Zwłaszcza na czekanie. Czekamy, aby wrócić z pracy do domu. Czekamy na weekend, na wakacje, na jutro, na urodziny, święta, wtorek, przyjazd ukochanej osoby... Po co czekać, skoro życie rozgrywa się tu i teraz? Nie za chwilę".

Młoda wokalistka Eliza, niezwykle utalentowana ciężko pracuje na swój sukces.

Jej wytrwałość, determinacja doprowadzają ją na sam szczyt. Osiąga swój wymarzony cel, spełnia marzenia. Jest niesamowicie ciepłą i dobrą osobą.

Wiele przeżyła w swoim życiu i wiele smutku w sobie skrywa. Jednak nie zamknęła się na ludzi i pomoc innym. Potrafi w fantastyczny sposób wywołać uśmiech na smutnych twarzach.

Nie chcę wam zdradzać za dużo, sami odkryjcie w jaki sposób pomaga innym, mnie poruszyło to do głębi. Z racji moich przeżyć i doświadczeń

przywołało wspomnienia.


Kamil osiągnął ogromny sukces muzyczny, ale zatracił się i pogubił. Częściej pojawia się na portalach plotkarskich w związku kolejnymi wyskokami. Mimo to otaczają go ludzie, którym

zależy na jego dalszym rozwoju.

Przy bliższym poznaniu Kamil zyskał w moich oczach

i zrozumiałam czym podyktowane jest jego zachowanie.


Jak spotkanie dwojga młodych, nieprzeciętnie zdolnych osób odmieni ich życie?

Czy skrywane sekrety, traumatyczne przeżycia pozwolą im na otwarcie się na życie?



Opowieść przepełniona jest muzyką, pięknymi dźwiękami.


Koniecznie umieśćcie tę pozycję na listę książek do przeczytania. Polecam z całego serca.

Piszę to ja, dumna Patronka powieści, której premiera już 28 czerwca nakładem Wydawnictwa Plectrum.



62 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page