top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA "SEKRET BODYGUARDA" MARTA MACIEJEWSKA WYDAWNICTWO SZARA GODZINA




"Książkę dedykuję wszystkim kobietom, których życie straciło sens i które wpadły w sidła rutyny.

Nigdy nie przestawajcie wierzyć i marzyć, bo życie potrafi nas zaskoczyć w momencie kiedy najmniej się tego spodziewamy.

Pamiętajcie, że macie siłę, by przenosić góry!"


Tą piękną i bardzo wymowną dedykacją rozpoczyna się książka.

Obserwując działania promocyjne autorki

Marty Maciejewskiej i Wydawnictwa Szara Godzina

z okazji prapremiery książki "Sekret Bodyguarda", która odbyła się 19.09. w Dance Art z Zielonej Górze, miałam przyjemność brać udział w tym wydarzeniu, zaskoczył mnie, ale w dobrym znaczeniu.

Debiut z tak szeroko zakrojonymi działaniami jest rzadkością.

Byliśmy świadkami elektryzującego tańca

Marty i Patryka, imprezę uświetnił występ Przemysława Szczotko. Po otrzymaniu przez Martę książki w drodze powrotnej do Łodzi przeczytałam

ją z ogromnym zaciekawieniem.

Muszę wam się przyznać, że od pierwszej strony wtopiłam się w treść i nie odłożyłam książki póki nie skończyłam czytać.


Mikaela Brown młoda, niezależna, spełniona kobieta ma ugruntowaną pozycję zawodową, realizuje swoje projekty i marzenia.

W życiu brakuje jej tylko jednego. Miłości, namiętności i bliskości.

Pewnego wieczoru pojawia się na horyzoncie przystojny nieznajomy Theo, przypadek sprawia,

że mają szansę na bliższe poznanie.

Od samego początku iskrzy pomiędzy nimi, elektryzująca namiętność i podniecenie zawładnęło nimi obojgiem.

Theo skrywa tajemnicę, która zagraża im obojgu.

Czy gorący romans z Theo ma szansę na spełnienie?

Jakie zaskakujące wydarzenia i sytuacje zagrożą ich związkowi?

Czy Mikaela i Theo postawią wszystko na jedną kartę, czy będą w stanie zaufać sobie i wybrnąć z traumatycznych przeżyć?


Jest to opowieść od samego początku dobrze i płynnie poprowadzona, erotyk doprawiony odpowiednią dawką pikanterii, namiętności i nutką sensacji.

Gwarantuję Wam, że to książka dla każdego, z pewnością treść was zaskoczy.

Zakończenie zadziwiło mnie swoją otwartą formą, Bardzo liczę na drugą część.






233 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page