top of page
  • zaczytanaewelka

Przedpremierowa recenzja "Rtęć" P.K. Farion Mateusz Gostyński Wydawnictwo ReWizja





Zawsze z chęcią i zainteresowaniem poznaję debiuty, czy to pisarskie, czy wydawnicze.

Tym razem nadchodzi nowe i to ze zdwojoną mocą.


Połączenie sił P.K. Farion i Mateusz Gostyński równa się Wydawnictwo ReWizja.

Zaczynają jak dla mnie spektakularnie wydając wspólną powieść pod tytułem "Rtęć. Paradoks cnót".


Wierzcie mi, to jest to, czego potrzebowałam. Jest mocno, konkretnie i elektryzująco.

Z całą pewnością stworzona historia przez ten duet przyprawi Was o przyspieszone tętno.


Szczególną uwagę chciałabym zwrócić to jakość i dopieszczenie książki.

Okładka przyciąga wzrok, przyznajcie sami?

Dodatkowym walorem nadającym sznytu są grafiki na początku każdego z rozdziałów.


Historię poznajemy naprzemiennie, z punktu widzenia Mai i Artura.

Maja pełni funkcję oficera policji, która żyje pracą i dla pracy.

Ambitna, kierująca się zasadami, dąży do wyznaczonego celu.

Bez wątpienia bohaterka, którą lubi się od pierwszego rozdziału.

Otrzymuje zadanie do wykonania, rozpracowanie tajemniczego gangstera o pseudonimie Śnieg.

Do czego posunie się, aby rozwikłać zagadkę i wybrać, po której ze stron się opowiedzieć?


Co byście zrobili z podejrzeniem, że najbliższa osoba została poddana

leczeniu lekiem, w wyniku którego umiera?

Zapewne każdy z nas chciałby dotrzeć do prawdy.


Podobnie czuje Artur, kieruje nim potrzeba wymierzenia sprawiedliwości,

odnalezienie sprawców i ich ukarania.

Czy gangsterskie powiązania pomogą mu i ułatwią dotarcie do winnych śmierci bliskiej mu osoby?

Do czego doprowadzi połączenie sił tak odmiennych osobowości?


Akcja pędzi jak szalona, łapałam się na tym, że przestaję oddychać.

Jest to książka z typu nieodkładalnych, autorzy skutecznie wodzili mnie za nos.

Już byłam pewna, że wiem, jak potoczy się dalsza część, a tu nic z tego.

Zaskakująco, energetycznie, tajemniczo i podniecająco było, muszę przyznać.

Już się nie mogę doczekać kontynuacji.

O ile wcześniej czytałam książki autorstwa P.K. Farion, to dorobek Mateusza Gostyńskiego

nie jest mi znany. Jednak po przeczytaniu "Rtęci" z pewnością nadrobić zaległości.


Kochani PREMIERA powieści jest 9 listopada, ale już teraz możecie przeczytać e-booka:


Legimi


Empik


Polecam z całego serca, dziękuję za cudowną współpracę z Wydawnictwem Rewizja.




31 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page