top of page
  • zaczytanaewelka

PRZEDPREMIEROWA RECENZJI PATRONACKA KSIĄŻKI "żYCIE JEST DAMĄ KIER" ALEKSANDRA BEKUS BIAŁE PIÓRO



Kochani przedstawiam Wam książkę autorstwa Aleksandry Bekus "Życie jest damą kier",

której mam przyjemność Patronować.

Już jutro Premiera książki nakładem

Wydawnictwa Białe Pióro.

Data znacząca 25 listopada jest to Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet.

Książka wciąga i pochłania bez reszty.

Czytałam z zapartym tchem, niejednokrotnie wstrzymując oddech, a serce biło jak szalone.


Początek dość niewinny, Zuzanna w dniu urodzin otrzymuje prezent od nieznajomego.

Później zaczynają się głuche telefony, wiadomości, jest podglądana i prześladowana.

Głupi żart, pomyłka? Nic bardziej mylnego.

Stalker poczyna sobie coraz śmielej, groźby wobec przyjaciół, zastraszanie sprawiają, że traci poczucie bezpieczeństwa. Obawia się o swoje życie i bliskich.

Lęk, strach przejmują kontrolę nad jej życiem.

Przy pomocy policjanta próbują rozwikłać zagadkę.

Kto jest prześladowcą?

Z czym przyjdzie jej się zmierzyć i jakie zaskakujące sytuacje jej się przytrafią?

Aleksandra porusza bardzo ważny i trudny temat stalkingu, z którym ma do czynienia wiele osób.

Historia opisana może zdarzyć się każdemu z nas.



Autorka tak umiejętnie buduje napięcie, pobudza i trzyma w niepewności, że kiedy czytając późnym wieczorem syn stanął obok mnie i po cichu odezwał się do mnie z krzykiem wyskoczyłam z łóżka.

Mam ogromną przyjemność jutro poprowadzić z autorką spotkanie online i z całą pewnością podpytam o interesujące mnie wątki.

Książkę polecam z czystym sumieniem.


59 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page