top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA "AMERYKAŃSKI SEN" ALEXA LAVENDA LIPSTICK BOOKS



"Po raz kolejny udało się autorce doprowadzić mnie do skrajnych emocji. Doprowadza do łez szczęścia, ale i rozpaczy.

Opowieść od początku do końca trzyma w napięciu.

Zasiądźcie wygodnie w fotelu i dajcie porwać się

w fascynującą podróż"


Z ogromną przyjemnością napisałam blurba do książki "Amerykański sen" autorstwa Alexy Lavendy.

Poznaliśmy już losy Patrycji - młodej, zdolnej, niezwykle ambitnej młodej kobiety i mega przystojnego Maksymiliana w pierwszej części powieści "Żar Australii".

Strasznie polubiłam tę parę i z ogromną ciekawością pochłonęłam drugą część.


Patrycja po rozstaniu z Maksem decyduje się na wyjazd do Ameryki, gdzie bierze udział w programie kulinarnym. Pragnie postawić na realizację swoich marzeń, rozwinięcie swojego kulinarnego talentu.

Pomimo spełnienia zawodowego nie potrafi zapomnieć o Maksie. Zyskuje przyjaciół, ale nie tylko.

Pojawia się tajemniczy prześladowca, który ją zastrasza i gnębi.

Czy to przypadek, że Maks pojawia się ponownie...

i to w roli szefa Patrycji?

Czy pokonają przeciwności losu i będą w stanie sobie wybaczyć?

Ponownie sobie zaufają i będą dla siebie wsparciem?


Alexa zaskoczyła mnie ponownie, doskonale skonstruowana fabuła i wplecione sytuacje ze stalkerem wbijają w fotel. Wszystko doprawione szczypta erotyzmu, namiętności dodają pikanterii powieści. Dawka emocji na najwyższym poziomie.

Bardzo niecierpliwie czekam na trzecią część i ogromnie kibicuję Alexie. Jestem przekonana, że jeszcze wielokrotnie nas zaskoczy i zadziwi.

Dziękuję Alexa i Lipstick Books za fantastyczną powieść.





17 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page