top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA antologii "LUDZIE POTRAFIĄ LATAĆ"





Recenzja



ANTOLOGII RADOSNYCH OPOWIADAŃ


"LUDZIE POTRAFIĄ LATAĆ"





Muszę przyznać, że

wyczekiwałam tej książki bardzo.

Opowiadania 10 autorów w większości przeze mnie znanych i ulubionych.

Już sama okładka wywołała u mnie uśmiech ekscytację i pozytywne uczucia.

I nie zawiodłam się, książka dostarcza wiele emocji: radość, uśmiech ale i nie brakuje momentów refleksyjnych. Różnorodność opowiadań sprawia,

że czyta się szybko, lekko i przyjemnie.

Czytając opowiadanie "Jeden dzień Nataszy Figiel" miałam wrażenie, że czytam o sobie. Przeżyłam bardzo podobną sytuację w dniu 30-urodzin, kiedy mąż zorganizował dla mnie fantastyczną imprezę niespodziankę, wiedzieli wszyscy oprócz mnie.

Choć od tego momentu minęło 12 lat nadal czasem wspominamy ją z przyjaciółmi i moje zaskoczenie. Dla takich chwil warto żyć zdecydowanie.

Bo chyba warto zaufać drugiemu człowiekowi, czerpać radość nawet z niepowodzeń kochać całym sercem.W końcu jesteśmy tu na chwilę, więc nie można zaprzepaścić szansy na szczęście.I nigdy nie można zapomnieć, jak to jest po prostu świetnie się bawić.


Chciałabym większość tych opowiadań przeczytać w formie pełnowymiarowej książki, może taka mała prośba do autorów i rozwiną temat?Serdecznie polecam ....



29 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page