top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja "BĘDZIESZ MOJA" Diany Brzezińskiej






Serdecznie zapraszam na recenzję


"Będziesz Moja"


Diany Brzezińskiej



Debiut Diany Brzezińskiej "Będziesz Moja" przeczytałam dzięki Wydawnictwu Otwartemu od którego otrzymałam egzemplarz recenzencki, za który bardzo dziękuję. Świetnie zapowiadająca się seria, jest wszystko co lubię: wartka akcja, wątek romansu, bohaterzy ciekawi, intrygująca zagadka.... Książkę czyta się szybko, a to za sprawą ciekawej fabuły. Z każdą przeczytaną kartką bliżej poznawałam bohaterów Adę, Krystiana, Przemka i sadystycznego mordercę. Akcja dzieje się w Szczecinie, celem mordercy są rudowłose kobiety, przy każdej z nich pozostawia swój znak rozpoznawczy. Zaczyna się wyścig z czasem, w jaki sposób przewidzieć kolejny krok mordercy, jak wyprzedzić go i powstrzymać kolejne morderstwa? Książka wbiła mnie w fotel, zaciekawiła, zaintrygowała. Mam tylko nadzieję, że nie będę musiała za długo czekać na drugą część, bo to co działo się w moich myślach z bohaterami koniecznie muszę porównać jak autorka dalej wykreuje losy bohaterów. Książkę z czystym sumieniem gorąco polecam.






Tytuł: Będziesz Moja

Autor: Diana Brzezińska

Wydawnictwo: Otwarte

Data premiery: 18 września 2019 r.

Ilość stron: 480

Ocena: 9/10










29 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page