top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "POWIERNIK" FRANCISZEK M. PIĘTKOWSKI BOOK TOUR CZYTAM DLA PRZYJEMNOŚCI




Książkę miałam możliwość przeczytać dzięki

Book Tour, który został zorganizowany przez

Czytam Dla Przyjemności.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością Franciszka M. Piątkowskiego.


Młody prawnik Marek Lichocki z narzeczoną Joanną wiedzie udane życie.

Pewnego dnia pojawia się w kancelarii nowy klient, a konkretnie dwóch jeden po drugim.

Próbują przekonać go do nietypowej współpracy.

Jan Rokicki wtajemnicza prawnika w historię zapoczątkowaną w dawnej słowiańskiej wierze.

Ma zostać jego uczniem, udać się z nim do

siedziby w Celejowie koło Lublina, w zamian ma uzyskać pokaźne honorarium.

Co kryje się za tajemniczym zleceniem?

Czy zdecyduje się na udział w Obrzędach, rytuałach?


Opowieść niestety mnie nie porwała, nie żałuję jednak,że książka trafiła do mnie...

Może to nie ten czas, może ja nie byłam gotowa na taką powieść?

Może w innym momencie przemówi do mnie ta historia.

Dziękuję.

18 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page