top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI AGNIESZKI ZIĘTARSKIEJ CYKL NIEZMIENNI TOM 2 "NAUCZYCIEL"


RECENZJA KSIĄŻKI


"NAUCZYCIEL"


AGNIESZKA

ZIĘTARSKA


BOOK TOUR

NIE OCENIAM PO OKŁADKACH



"NAUCZYCIEL" to drugi tom z cyklu "Niezmienni", w którym śledzimy dalsze losy głównych bohaterów Felisa i Flory.

Akcja zdecydowanie nabiera tempa, zostałam porwana w wir akcji i w wspólnie z nimi poszukiwałam rozwiązania problemu utraty mocy przez Felisa.

Historia opowiedziana jest z perspektywy obojga, przez co nadaje to ciekawej perspektywy.

Co okaże się prawdą, a co ułudą?

Styl autorki bardzo mi odpowiada,po takich niezwykle ciekawych książkach przekonuję się i coraz częściej sięgam po książki z gatunku FANTASY.

Okładki obu części są fantastyczne, minimalistyczne, piękne w swojej prostocie.

Nie pozostaje mi nic innego tylko czekać na możliwość przeczytania 3 części.

Ślicznie dziękuję za możliwość uczestnictwa w Book Tour zorganizowanego przez Nie oceniam po okładkach.


Moja ocena 10/10

9 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page