top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "CHIRURG" MICHAŁ LAREK EGZEMPLARZ RECENZYJNY WYDAWNICTWO OFICYNKA

Zaktualizowano: 20 mar 2020





To moje pierwsze spotkanie z twórczością Michała Lareka i muszę przyznać, że kiedy zgłaszałam się do zrecenzowania książki umknął mi fakt, że zbrodnie opisane są autentyczne, miały miejsce w latach 80. Makabryczne czyny, naznaczanie swoich ofiar poprzez wycinanie piersi i narządów rodnych, wykopywanie ciał kobiet, morderstwo dziewczynki.

W opowieść wpleciona jest historia nekrofila, pedofila, zwyrodnialców i psychopatów.


Martynka w dniu swoich 12 urodzin otrzymuje swój wymarzony i upragniony prezent od rodziców.

Pięknego, malutkiego króliczka. Mama przygotowuje naleśniki dziewczynka postanawia narwać świeżej trawki dla swojego pupila. Na tym kończy się sielanka...

Martynka wychodzi i już nie wraca.

Jej ciało okrutnie pokaleczone zostaje porzucone w pobliżu cmentarza. Dramat i okrutny ból rodziców jest wyczuwalny.

Rozpoczyna się śledztwo kierowane przez "Zabójczą trójkę" porucznik Dagmarę Madej i kolegów z komendy Harrym i Freddym. Znają siebie, swój sposób pracy, tworzą zgrany team. Ruszają śladami mordercy, jakie jednak jeszcze odkryją okrucieństwa?

Zaskoczeniem było dla mnie odkrycie mordercy Martynki, tym bardziej że nie wszystko nie jest takie oczywiste.

Ja zastanawiałam się jakim trzeba być psycholem, aby dokonywać takich makabrycznych czynów? Każdego dnia mijamy wielu ludzi. Nie wiemy jakie zagadki kryją, kto jest tym dobrym,a kto ma zaburzenia psychiczne?

Książka dla ludzi zdecydowanie dla ludzi o stalowych nerwach, czytając nie mogłam przestać, choć musiałam robić przerwy aby złapać oddech z powodu makabrycznych opisów.

Akcja książki, opisy poprowadzone przez autora są niezwykle wciągające, cieszę się, że miałam możliwość przeczytania tej pozycji.

Z ciekawością i chęcią poznam pozostałe opowieści autora.

Gorąco polecam.



27 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page