top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "CZAS GRZECHU" ANNA SAKOWICZ PORADNIA K EGZEMPLARZ RECENZYJNY



Od dawna twórczość Anny Sakowicz wywiera na mnie ogromne wrażenie i należy zdecydowanie do moich ulubionych.

Czekam na każdą kolejną powieść z ekscytacją.

Po otrzymaniu książki do recenzji zabrałam się szybko za czytanie "Czas grzechu". I wierzcie mi przepadłam.


Jest to pierwszy tom cyklu "Jaśminowa Saga".

Akcja tego tomu rozgrywa się w latach 1916-1939,

w niemieckim Danzig, a po wojnie w Wolnym Mieście Gdańsku i w Gdańsku.

Powieść opowiada o losach Jaśmińskich, rodziny

niezamożnej, jednak z miłością i ogromną dbałością, pasją prowadzą rodzinną introligatornię.


Elżbieta i Antoni wychowują czwórkę dzieci.

Katarzynę, która pragnie zdobywać wiedzę i być nie zależną. Przeciwstawia się ojcu, który planuje wydać ją za mąż za Niemca. Ma inne plany na siebie i swoją przyszłość.

Stasię, która w przeciwieństwie do siostry jest uległa

i spokojna. Marzy, aby w przyszłości wyjść szczęśliwie za mąż.

Julię najmłodszą, trzpiotkę i Piotra, który od najmłodszych lat czuje powołanie, aby zostać księdzem.

Każde z nich oczekuje i marzy o czymś innym.

Jakie czekają na nich zaskakujące i zatrważające przeszkody, doświadczenia?

Jakimi staną się ludźmi i czy spełnią swoje marzenia?


Autorka w niezwykle barwny i ciekawy sposób przedstawia tło historyczne Gdańska.

Zmiany jakie w nim i w społeczeństwie zachodziły.


Cudowny, plastyczny i niezwykle piękny język jakim posługuje się pisarka sprawia, że nie sposób oderwać się od czytania.


Dziś na stronie Wydawnictwa i na stronie autorskiej pojawiła się zapowiedź Premiery kolejnego tomu

"Czas gniewu".

Powieść rozpoczyna się w 1939 roku.

Rodzina Jaśmińskich próbuje przetrwać w dramatycznej, wojennej rzeczywistości.

Zostanie jednak ciężko doświadczona.

Ogromnie cieszę się z tego faktu, już czekam niecierpliwie.

Serdecznie polecam wam przeczytanie i poznanie historii rodziny Jaśmińskich. Jestem przekonana, że i wy czytając przepadniecie jak ja to uczyniłam.

Dziękuję Poradni K i Annie Sakowicz za egzemplarz do recenzji.








46 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page