top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "HOTEL 69" SONIA ROSA EGZEMPLARZ RECENZYJNY WYDAWNICTWO FILIA





Z ogromną ekscytacją przyjęłam fakt, że znalazłam się w gronie Blogerów wybranych przez Wydawnictwo Filia do zrecenzowania książki

"Hotel 69" autorstwa Soni Rosy.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale słyszałam przeróżne opinie na temat wcześniejszej książki autorki.

Książkę przeczytałam za jednym podejsciem, fantastyczne chwile czytając tę pozycję.


Zastanawialiście jakie czasem dzieją się rzeczy

za zamkniętymi drzwiami hotelowych pokoi?

Każdy pokój skrywa inne zdarzenia,

miłosne uniesienia czy też intrygi, potajemne spotkania. Pracownicy hotelu zapewniają dyskrecję, choć niejednokrotnie sami korzystają z dobrodziejstw hotelowych pokoi. Umiejętnie podpatrują hotelowych gości, ale któż czasem nie lubi podglądać, zerkać na innych, tym bardziej kiedy na naszych oczach toczą się pełne emocji i pikanterii sceny?


Alexander Carlsson, syn szwedzkiego multimilionera i polskiej śpiewaczki operowej, dostaje w prezencie od ojca ekskluzywny hotel w Sopocie. Alex jest miłośnikiem imprez, swawolnego i hulaszczego życia. Czy jest to spełnienie jego marzeń?

Czy będzie w stanie umiejętnie poprowadzić taki biznes?

Czy spełni rolę jaką narzuca mu ojciec?


Muszę przyznać, że książka porwała mnie swoją lekkością i płynnością. Wszystko było odpowiednio wyważone, nie przesadzone.

Zakończenie mnie zaskoczyło, ale w całkiem pozytywny sposób.

Serdecznie polecam książkę.







22 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page