top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki "INDYGO" Camille Gale





Plik Recenzencki


"INDYGO"


CAMILLE

GALE



Muszę przyznać, że niezbyt często ostatnio sięgałam po książki z elementami paranormalnymi, wampirami i wilkołakami w tle, ale miło spędziłam czas czytając.

Autorce ślicznie dziękuję za przesłanie pliku książki do recenzji.

Skye rozwódka prowadząca agencję nieruchomości wiedzie dość zwyczajne życie. Do czasu.

Pewnego dnia w biurze pojawia się intrygujący, przystojny Daniel, który zainteresowany jest zakupem domu. Od pierwszych chwil nawiązują specyficzną więź, reagują na siebie pobudzeniem i fascynacją.

Znajomość nabiera tempa kiedy idą wspólnie na imprezę mieszaną, w trakcie której kobieta dowiaduje się że Daniel jest wilkołakiem. Poznaje również pozostałą część watahy.


W jaki sposób rozwinie się ich znajomość?

Co oznacza bycie Indygo i jaki będzie miało wpływ na Skye?

Czy połączy ich uczucie i pokonają przeszkody na swojej drodze?


Autorka płynnie i lekko przeprowadziła mnie przez tą nietypową mieszankę.

Z ogromną przyjemnością i ciekawością czytałam rozdział po rozdziale .

Książka idealnie wpasowała się w mój gust i potrzebę zmiany gatunku literackiego.







15 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page