top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki "Kawiarnia na końcu świata" John Strelecky Wyd. Aktywa


Recenzja recenzencka książki


"Kawiarnia na końcu świata"


John

Strelecky


"Zrozumiałem, że tak naprawdę każdy dzień jest dla mnie szansą, by robić to, na co mam ochotę.

Każdego dnia mam możliwość uczynić coś, co stałoby w zgodzie z odpowiedzią na pytanie, które mignęło ci na tylnej okładce menu "


Poradniki o samorozwoju, motywacji nie należą do gatunków po które często sięgam, lecz z ciekawością zgłosiłam się do Wydawnictwa w celu zrecenzowania książki, lubię poznawać i zagłębiać się w nieznane.

Od pewnego czasu zadaje sobie pytania

Dokąd zmierzam?

Co daje mi szczęście, jak mogę bardziej efektywnie wykorzystać swoje możliwości?????


Książka blisko 140 stron, z jednej strony nie za duża objętościowo, ale jest z całą pewnością zaskakująca i inspirująca. Autor stawia konkretne pytania i szuka odpowiedzi, analizuje, wymienia poglądy.


Każdego dnia pędzimy w szalonym tempie, otaczamy się coraz nowszymi rzeczami i wydaje się, że niezbędnymi które mają za zadanie uszczęśliwiać nas. Często jednak okazuje się, że nie mamy czasu ani siły korzystać z nich, bo ciągle pędzimy.

Sprawy przyjemne, dające nam szczęście często odkładamy na jakieś później. Tylko co wtedy kiedy tego później nie będziemy mogli doświadczyć?


Czasem należy najzwyczajniej zatrzymać się, zaczerpnąć głęboko powietrza, pozwolić sobie

na spełnianie uszczęśliwienia siebie.

W głowie utkwiło mi pytanie o dotyczące sensu istnienia i przyznaję, że jest we mnie głęboko ukryta myśl poczucie niejakiej misji mojej skromnej osoby, każdego dnia staram się iść pewnie przed siebie, czasem potykam się, ale cóż to daje mi dodatkową siłę i energię w dalszym dążeniu do celu.


Każdy z nas jest pisarzem swojego życia i tylko

od nas samych zależy jaki napiszemy scenariusz.

Książkę gorąco polecam.


"Otóż, cała sztuka tkwi w tym, aby zrozumieć,

że coś przynosi nam szczęście i satysfakcję

nie dlatego, że ktoś tak twierdzi,

ale dlatego, że sami tak uznamy i sami się

o tym przekonamy"


Wydawnictwo Aktywa ślicznie dziękuję za możliwość przeczytania tej niezwykle wartościowej książki.








22 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page