top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "KOCHANEK PANI GRAWERSKIEJ" KRYSTYNA ŚMIGIELSKA AUDIOBOOK RECENZYJNY



"Kochanek Pani Grawerskiej" autorstwa

Krystyny Śmigielskiej otrzymałam do recenzji od autorki.

Powieść czyta lektorka, którą absolutnie uwielbiam Joanna Domańska.

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, sugerując się tytułem i opisem spodziewałam się raczej romansu, a otrzymałam książkę sensacyjną umieszczoną w świecie polityki, z elementami romansu.


Marta Grawerska jest poniżana i brutalnie traktowana przez męża Marka.

To raczej układ niż udane małżeństwo.

Ona zyskuje pieniądze, pozycje,

On piękną i młodą, całkowicie podporządkowaną żonę.

Marek stara się o wysokie stanowisko polityczne,

a żona ma za zadanie pięknie wyglądać i godnie go reprezentować.

Ile można poświęcić dla pozyskania pieniędzy?

Kiedy zabłyśnie pierwsza myśl, aby coś zmienić?

Gdzie szukać choćby namiastki czułości, bliskości i namiętności?


Okazja trafia się zupełnie przypadkiem w kawiarni gdzie poznaje młodego, zainteresowanego Piotra Michalskiego.

Po kilku spotkaniach decydują się na wspólny wyjazd do Karpacza.

Podczas podróży dzieją się dziwne sytuacje, w efekcie końcowym nie docierają do hotelu.

Z zaskoczeniem Marta budzi się w nieznanym miejscu. Całkowicie ciemnym pomieszczeniu, które wyposażone jest w kamery.

Kobieta jest przetrzymywana, jest kartą przetargową w grze politycznej.

Ale czy do końca to o nią najbardziej boi się mąż czy raczej o dokumenty świadczące na jego niekorzyść?

Muszę przyznać, że przedstawiony przez autorkę światek polityczny, ukrywanie, szantażowanie i mataczenie wprawiły mnie niekiedy w osłupienie.

Tak naprawdę nie liczy się nikt z rodziny kiedy miłość, a tylko to kto po przysłowiowych trupach zajdzie wyżej.


Historia przedstawiona przez autorkę jest bardzo realistyczna i niezwykle wciągająca.

Gorąco polecam.




41 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page