top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki "KOCHANKOWIE MIASTA" Anny Stryjewskiej




Recenzja książki


"Kochankowie Miasta"



Anny Stryjewskiej




Muszę przyznać, że na książkę "Kochankowie Miasta" Anny Stryjewskiej bardzo czekałam.

Ogromnie cenię styl pisarski autorki, lekkość pióra, sposób w jaki porusza trudne tematy, dodatkowym atutem jest to, że akcja rozgrywa się w moim mieście w Łodzi, mam możliwość kroczyć z bohaterami wyobrażając sobie poszczególne sytuacje.


Główni bohaterzy rodzeństwo:

Damian - czarny charakter, pozbawiony skrupułów idący w wytyczonym kierunku bez zahamowań,

Tomek zupełne przeciwieństwo brata, uczciwy, bardzo wrażliwy, empatyczny oraz Aron syn bogatego łódzkiego Żyda.

We trójkę postanawiają założyć wspólny biznes.

Jakie trudności czyhają naszych bohaterów?

Czy uda im się uzyskać sukces?

Jak bardzo przewartościują swoje życie?


Niezwykle wzruszająca jest historia pani Emilii, która zleciła Tomaszowi sprzedaż rodzinnej posesji, ukazująca tajemnice z czasów okupacji niemieckiej.

Sądziłam, że już bardziej postawa Damiana mnie nie zszokuje,jakże się myliłam....


Książka dostarcza nam ciekawostek na temat Łodzi, nawet ja jako mieszkanka tego miasta nie miałam o nich pojęcia. Serdecznie polecam.





49 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page