top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "KSIĄŻKA,KTÓREJ NIGDY NIE PRZECZYTASZ" WIKTOR ORZEŁ BOOK TOUR MATKA PUCHATKA






Wbrew ostrzeżeniu w tytule "Książka, której nie przeczytacie" książkę przeczytałam i to jednym tchem. Wstępnie planowałam tylko z ciekawości zerknąć i cóż odłożyłam dopiero po jej zakończeniu.


Główny bohater Zenon Dębiński niespełna 30-letni syn bogatych rodziców, marzący o napisaniu i wydaniu książki, bardziej niż na pisaniu skupia się na korzystaniu z uciech życia i z nieograniczonych możliwości baluje i bawi się ze znajomymi.

Przygodny seks, alkohol,narkotyki, zwiedzanie krakowskich klubów i lokali to przykład życia pokolenia żyjącego na koszt rodziców, nic nie muszą mogą wszystko.

Rodzina Zenona bardziej żyje obok siebie, a nie ze sobą, relacje jest bardzo powierzchowna,nie darzą się ciepłymi uczuciami po prostu są.

Wymiana zdań z matką niekiedy mnie bawiły ale i szokowały.

Autor oddaje głos Zenonowi, jego matce, szoferowi i ogrodnikowi w trzech aktach, każdy z nich opowiada ze swojej perspektywy.

Ciekawe są spostrzeżenia dotyczące rynku wydawniczego, nie zawsze trzeba być dobrym i poczytnym pisarzem, a należy dobrze sprzedać produkt.

Czy uda się młodemu pisarzowi zaistnieć i jaką cenę poniesie za życie bez ograniczeń i żadnych zahamowań?

Książka ma bardzo ciekawe przesłanie i myśli, które bardzo mi się spodobały.


"Chciałbym poprzestawiać porządek na niebie i odlecieć stąd zupełnie,choćby na chwilę, rozpłynąć się, patrzeć na wszystko z góry, z dystansem nieskażonym wcześniejszymi doświadczeniami."


Zakończenie muszę przyznam, że niby się spodziewałam, a i tak mnie zaskoczyło.


Bardzo dziękuję za zorganizowanie Book Tour Matce Puchatce i autorowi. Gorąco zachęcam do przeczytania książki.










26 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page