top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki "Mój drugi brzeg" Janusz Muzyczyszyn


Recenzja książki


"Mój drugi brzeg"

Janusz Muzyczyszyn


Book Tour

Zaczytana Ewelka

WasPos



"Mój drugi brzeg" to książka niezwykle przejmująca opowiadająca historię 80-letniego pana Jana, któremu świat uległ całkowitej zmianie.

Budząc się po wypadku w zupełnie obcym miejscu nie może mówić, uzależniony jest całkowicie od osób sobie obcych, jest w Domu Opieki.

Zmierza się z niepokojącymi myślami, rozmyśla nad przeszłością, martwi się o syna.

Stopniowo poznaje zasady, sposób życia i funkcjonowanie, nawiązuje nowe znajomości, podporządkowuje się rytmowi tego miejsca.

Postacie i opisane emocję są tak wyczuwalne i rzeczywiste, że momentami czułam wręcz namacalnie smutek, rozpacz, ale i radości.

Co kryje się pod tym tytułem?

Z jakimi uczuciami borykają się bohaterowie?


Opowieść wywarła na mnie ogromne wrażenie,

czas na moment zwolnił i pomyślałam o sytuacji wielu starszych samotnych osób, ale i nie tylko.

Kim jesteśmy bez bliskości rodziny, poczucia bezpieczeństwa i stabilizacji?

Książka, którą czyta się bardzo szybko za sprawą zawartych emocji, nie sposób przerwać czytania.

Z racji pędu życia nie myślimy często co będzie dalej, czy nie podzielimy losów mieszkańców Domu Opieki?

Autorowi serdecznie gratuluję wyśmienitego debiutu, gorąco polecam..

Dziękuję.


Moja ocena 10/10 absolutnie....




32 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page