top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki " Najprawdziwsza fikcja" Bianka Kunicka - Chudzikowska




Recenzja książki


"Najprawdziwsza fikcja"


Bianka Kunicka - Chudzikowska





"Najprawdziwsza fikcja"

jest książką, którą musiałam dawkować, nie da jej się szybko przeczytać na jeden raz.

Czasem w trakcie czytania odpływałam myślami, rozważałam i musiałam oswoić się z nierzeczywistym bytem Zofii.


Poznajemy ją jako 40-letnią jak twierdzi starą pannę, niezależną, energiczną, samodzielną kobieta, która w pewnym momencie swojego życia odradza się, poszukuje swojej tożsamości.


Kiedy po wielu latach spotyka swoją miłość sprzed lat Wiktora, wierzy że uczucie które ich nadal łączy pozwoli im na udany związek. Jakie jest jej zdziwienie kiedy okazuje się, że Wiktor jest żonaty z Elżbietą kobietą z którą od zawsze rywalizuje.

W jaki sposób rozwinie się ta sytuacja, jak wiele zaryzykują i poświęcą i potoczą się ich losy?


Akcja wciągnęła mnie, zaskoczyła wielokrotnie.

Fakt który zwrócił moja uwagę to jak igranie

z uczuciami innych może doprowadzić do tragedii.


Styczność świata realnego i fikcyjnego jest tak opisany, że czasem zastanawiałam się co jest prawdą a co fikcją.


"Najprawdziwsza fikcja" to poniekąd humorystyczna opowieść, która warto zdecydowanie przeczytać. Serdecznie polecam.


Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Autorce Biance Kunickiej - Chudzikowskiej.

Za udostępnienie pliku do recenzji dziękuję

Iwonie Niezgodzie organizatorce niezależnego plebiscytu na polską książkę roku „Brakująca Litera” 2018.


34 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page