top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "NAUCZ MNIE BEZE MNIE ŻYĆ" ANGELIKA ŚLUSARCZYK


RECENZJA KSIĄŻKI


"NAUCZ SIĘ BEZE MNIE ŻYĆ"


ANGELIKA ŚLUSARCZYK


BOOK TOUR ZORGANIZOWANY

PRZEZ AUTORKĘ




Poznajemy Wiolę. Wydawałoby się kobietę spełnioną, jednak z bagażem doświadczeń.

Wracamy w historii do pierwszej jak się okazało nieszczęśliwej miłości, która w efekcie doprowadziła ją do poważnej choroby. Miłość i opieka najbliższych

pomogła jej wyjść na prostą.

Za spadek otrzymany po śmierci dziadka otwiera salon kosmetyczny w Krakowie.

Poznaje tam przystojnego Mateusza, kochają się bardzo. Jednak nadchodzi dzień kiedy ukochany znika bez śladu,pozostaje pustka i walka z tęsknotą, strach o ukochanego.

Wiola zatrudnia w salonie dwie pracownice, tworzą zgrany team, choć nie wszystko wiedzą na swój temat. Każda z nich ma swój ukryty ciążący sekret.

Jakie niespodzianki szykuje dla nich los?

Jakie tajemnice skrywają dziewczęta i czy znajdą dość siły i odwagi, aby je wyjawić?

W książce autorka porusza wiele poważnych

i trudnych problemów - walki z anoreksją, dawstwa szpiku, z utratą miłości, zranieniach, o walce o siebie.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale zapewne nie ostatnie. Książkę chłonęłam do ostatniej strony. Zakończenie książki pozytywnie mnie zaskoczyło.

Książkę miałam możliwość przeczytać w Book Tour zorganizowanym przez autorkę, bardzo dziękuję.

Idealnie wpasowała się w mój nastrój, zdecydowanie w odpowiednim czasie do mnie trafiła.

Gorąco polecam.


Moja ocena 10/10



11 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page