top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "PREZES" ALDONA SKRZYPOŃ-POWROŹNIK WYDAWNICTWO FENIKS



Z ogromną przyjemnością zasiadłam do czytania

e-booka na Legimi.

"Prezes" autorstwa Aldony Skrzypoń - Powroźnik ukazał sią nakładem Wydawnictwa Feniks.

Jest to pierwszy tom cyklu Niebezpieczny prezes.


Przypadkowe spotkanie Igi z 8- letnią Matyldą, która zgubiła się i nie wie jak trafić do taty.

Po uzyskaniu wskazówek dziewczyna odnajduje tatę dziewczynki.

Wiktor jest prezesem dużej firmy i według dziewczynki nie kocha jej i nie poświęca czasu. Sposób w jaki traktuje córkę na oczach kobiety powoduje, że z otwartością i jawną niechęcią grozi mu powiadomieniem policji.

Matylda bardzo ufnie, spragniona ciepła kobiety obdarzyła ją dziecięcym zaufaniem.

Jakie sekrety skrywa rodzina Wiktora?

Dlaczego w taki chłodny sposób traktuje swoją córkę?

Tajemnice, szemrane interesy, nic co wydaje się być nie jest takie jak powinno.

Dacie się skusić, aby rozszyfrować i zrozumieć postępowanie bohaterów książki?


Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się zdecydowany charakterek Igi, jej cięty język

i śmiałość w mówieniu o czym myśli.

Nie przeraża jej pozycja jaką zajmuje Wiktor, władza, pieniądze nie mają dla niej znaczenia.

Poznajemy jej losy z dzieciństwa, może właśnie to,

że wychowywała się bez rodziców daje jej siłę i zdecydowanie.

Poznając bliżej Wiktora zrozumiałam poniekąd dlaczego taki jest. Polubiłam i jego osobę.

Wzajemne odkrywanie, poznawanie i obdarzenie zaufaniem daje szansę na bycie razem

Czy jednak będą wytrwali kiedy los rzuci im pod nogi kolejne przeszkody?

Książkę przeczytałam za jednym zapachem, wciąga i pochłania bez reszty.

Gorąco polecam poznanie debiutu autorki, a ja już czekam na kolejną część.




26 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page