top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "PRZEZWYKŁE PRZYGODY NIEBOSZCZKI MARYSI" KAMILA CIOŁKO-BORKOWSKA BIBLIOTEKARIUM


"Przezwykłe przygody nieboszczki Marysi"

Kamili Ciołko-Borkowskiej otrzymałam z przeznaczeniem wyprawienia książki w podróż w Book Tour. Niestety zawirowania życiowe sprawiły,

że musiała swoje odczekać na półce.

Dziękuję autorce za pokłady cierpliwości i zrozumienie sytuacji.


Autorka zabiera nas w niezwykłą podróż w zaświaty, gdzie poznajemy Marysię czekającą w kolejce...

po wieczne odpoczywanie. Z zaskoczeniem odkrywa, że znajduje się w niebie. Po wstępnej weryfikacji otrzymuje dwie propozycje gdzie ma spędzić resztę nie -życia. Dodatkowo otrzymuje swojego osobistego Anioła Stróża, który zna ją od momentu narodzin.

Okazuje się jednak, że musi dokończyć ważne sprawy, które pozostały nie rozwiązane za życia.

Dopóki ich nie zakończy nie zazna spokoju.


Wszyscy żyjemy w pędzie, w pogoni.

Nie zastanawiamy się kiedy nasz czas na ziemi dobiegnie końca?

I co wydarzy się dalej?

Marysia tego doświadczyła, ma możliwość obserwacji co dzieje się u jej męża.

Jak na niego wpłynęło jej odejście?

Jak sprawy nie dokończone wpływają na wszystkich?

Kogo przyjdzie jej spotkać w niebie?


Humorystyczna opowieść, skłaniająca do refleksji, zatrzymania się i zastanowienia.


Bardzo spodobała mi się relacja Marysi z Aniołem Stróżem. Oj miał on z nią wesołe i zaskakujące sytuacje.

Gorąco polecam poznanie "Przewykłych przygód nieboszczki Marysi", dla mnie było zaskakująco

i ciekawie.

Mam nadzieję, że zachęciłam was do wpisania się na listę uczestników Book Tour.

Dziękuję.






41 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page