top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "PSYCHOL. POCZĄTEK" MONIKA LIGA EGZEMPLARZ RECENENCKI






Macie tak czasem, że chwyta was czytelniczy zastój

i potrzebujecie czegoś mocniejszego, pikaniejszego, pobudzającego zmysły i wyobraźnię?

Mam dla was propozycję thilleru erotycznego autorstwa Moniki Ligi. "Psychol. Początek",

który ociaka erotyką, namiętnością i dreszczykiem niepokoju.


Profil autorki już od dłuższego czasu bacznie obserowałam i kiedy Monika ogłosiła nabór recenzentów do najnowszej powieści zgłosiłam się bez wahania. Skuszona intrygującą okładką, zapowiedziami z radością odkryłam, że jestem w gronie wybranych. Kiedy zasiadłam do czytania,

aż oczy otwierałam ze zdziwienia, że tak można...

Jednak od początku.


Piotr po traumatycznych przejściach w dzieciństwie zostaje odebrany matce. Trafia do rodziny, która pomimo posiadania dóbr materialnych nie zapewnia mu miłości, zainteresowania, poczucia bycia ważnym. Wyrasta na mężczyznę, który pragnie jedynie ukarać niewierne kobiety.

W jego świadomości wyrył się obraz kobiet pozbawionych uczuć, zimnych, wyrachowanych.


Pewnego dnia poznaje Martę, która "poluje" na niego. Sama boryka się z trudną przeszłościa i pragnie pomścić bliskią osobę.

Oboje sobą zaintrygowani tracą czujność przez co narażają się na niespodziewany cios.


Autorka rewelacyjnie kreśli obraz jak wielką wagę na losy bohaterów mają traumy z dzieciństwa.

Jakimi ludźmi przez to się stają szukając zemsty.

Co stanie się kiedy ta dwójka z nich spotka się

i zaiskrzy?

Czy będą w stanie się na siebie otworzyć i zrzucić maski obojętności?

Czy dopuszczą do siebie uczucia, które dotąd skutecznie wypierali?


Momentami czytając czułam, że nie dam rady więcej, że jak dla mnie to za dużo i za mocno.

Jednak już po chwili wracałam do czytania.

Nie sposób się oderwać od historii, a bohaterowie nawet po przeczytaniu pozostali w moich myślach.

Są mocni, konkretni i bardzo wyraziści.


Przyznam szczerze, że z niecierpliwością wypatruję kolejnego tomu "Psychola", który ukaże się już w marcu.


I takie myśli mi się nasunęły po lekturze, że z całą pewnością będę baczniej śledziła kto siada ze mną w przedziale w pociągu...

Dlaczego? Przekonajcie się czytając "Psychola".


Serdecznie zapraszam do obejrzenia spotkania autorskiego z Moniką, które odbyło się na mojaj stronie Zaczytana Ewelka https://fb.watch/atvucUyA5z/


Koniecznie polubcie i zaobserwujcie profile autorki


i


Ekscytującej lektury kochani.




25 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page