top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja książki "Woła mnie ciemność" Agata Suchocka Book Tour



Z ogromną ciekawością czekałam na swoją kolej w Book Tour z książka "Woła mnie ciemność" i muszę przyznać, że to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki.


Moje zaskoczenie rosło z każdą przeczytaną stroną i nie malało do samego końca.

Nie sposób oderwać się i odłożyć książkę na bok.

Okładka przyciąga wzrok swoją tajemniczością i kryjącą się zagadką.

Książka nie dla wszystkich, choć ja lubię poznawać i odkrywać nieznane gatunki.


Londyn XIX w. poznajemy Amargnaca Jardineuxa potomka plantatorskiej rodziny z Luiziany, który wyrusza do Europy w celu zdobycia wykształcenia. Niestety w wyniku wybuchu wojny secesyjnej jego plany legną w gruzach. Bez środków do życia i bez możliwości powrotu do domu zostaje bez środków do życia. Swoje problemy topi w alkoholu, jednak umiejętność fenomenalnej gry na pianinie otwiera przed nim drzwi do wielkiego świata.

Poznaje skrzypka Lothara i lorda Huntingtona, którzy biorą go pod swoje skrzydła.

Jak rozwinie się ich znajomość?

Jakie sekrety i tajemnice kryje znaleziony stary pamiętnik babki Armagnace?


Uczucia i emocje pomiędzy mężczyznami pełne uniesień, przełamywania barier i odkrywania nowych doznań.

Książka elektryzująca, pełna napięcia i porywająca.

Zakończenie zupełnie mnie zaskoczyło, czekam na kolejną część z niecierpliwością.

Serdecznie dziękuję autorce i Aleksandrze Pisarskiej za zorganizowanie Book Tour i czekam na kolejny.




















23 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page