top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "ZALEŻNA OD MAFII" ADA TULIŃSKA WYDAWNICTWO KOBIECE EGZEMPLARZ RECENZYJNY




Jest to moje drugie spotkanie z twórczością

Ady Tulińskiej, jednak w zupełnie nowej odsłonie.

Wcześniej czytałam książkę fantasy,

tu autorka całkowicie mnie zaskoczyła.

"Zależna od mafii" swoją premierę miała 30.09.2020 nakładem Wydawnictwa Kobiecego.


Julia z bratem Patrykiem mieszka we Wrocławiu,

jest młodą, zaradną dziewczyną.

Rodzeństwo porzucone przez matkę,

oczekuje na ojca odsiadującego wyrok w więzieniu.

Chcą przywitać tatę uroczystą kolacją on zupełnie obojętnie podchodzi do tego pomysłu.

Niespodziewanie w domu pojawia się Filip Vedetti żądając spłaty długu zaciągniętego w więzieniu.

Jako zastaw zabiera ze sobą Julię.


Pod pretekstem spłaty długu angażuje dziewczynę do niebezpiecznego zadania.

Ma zbliżyć się do rosyjskiego miliardera Nikolaja, pozyskać istotne informacje i je przekazać rodzinie Vedetti.



Zostajemy wciągnięci w ryzykowne akcje,

mafijne porachunki, wszystko doprawione namiętnością i pożądaniem.

Autorka stworzyła wyrazistych bohaterów,

płynne dialogi i tempo dziejące się na łamach książki nie pozwoliło mi na odłożenie jej dopóki nie skończyłam czytać.


Moją zdecydowaną faworytką jest Julia,

kobieta odważna, jest w stanie zaryzykować i postawić wszystko na jedną kartę dla dobra rodziny, waleczna i bardzo charakterna.


Zdecydowanie polecam Wam tą książkę,

piękna zawartość, zachwycająca okładka i skrzydełka dopełniające całość.




18 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page