top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "ZAMACHOWCY" KRZYSZTOF JÓŹWIK BOOK TOUR ZACZYTANY śWIAT MONI OFICYNKA




Książkę miałam możliwość przeczytać dzięki Book Tour zorganizowanego przez Zaczytany Świat Moni i autora, ślicznie dziękuję.

Grupa wyspecjalizowanych zamachowców Bitcon, Doktor i kusicielka Julia działają na zlecenie tajemniczych zleceniodawców, mają dokonać trzech ataków.

Pierwszy atak na Port lotniczy w Mszczonowie, kolejny na krajowy Bank, a na końcu elektrownię.

Bez skrupułów wykorzystują swoje niebywałe zdolności do manewrowania, manipulacji, szantażu i sterowania ludźmi.

Zamachy mają zmusić rządzących do spełnienia ich postulatów.


Akcję możemy obserwować z dwóch stron.

Jedna to przeanalizowane i zaplanowanie skrupulatnie działania zamachowców, z drugiej zaś działanie CBŚ na czele zespołu dochodzeniowego jest Tomasz Królikiewicz z ekipą.

Wiele zatrważających chwil przeżyłam śledząc Julkę w szantażującą Paulinę, żonę Inspektora Tomasza.

Byłam bardzo ciekawa czy ulegnie jej naciskom, czy kariera będzie ważniejsza, strach, lęk, obawa przed utratą na to co z takim wysiłkiem zapracowała?

Czy zaufa mężowi i powierzy mu skrywaną tajemnicę z przeszłości?

Kto wreszcie kryje się za maską tajemniczego zleceniodawcy?


Tempo akcji, prężne działania, porywające akcje wbijają w fotel. Miałam wrażenie, że dopiero co rozpoczęłam czytanie, a już był koniec.

Z przyjemnością poznam kolejne książki autora.

32 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page