top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA KSIĄŻKI "ŚWIETNIE SIĘ BAWIĘ W TWOICH SNACH" IZABELA SKRZYPIEC- DAGNAN




Recenzja książki


"Świetnie się bawię w Twoich snach"


Izabela Skrzypiec-

Dagnan


Book Tour




Książkę miałam możliwość przeczytać dzięki Book Tour zorganizowanego przez autorkę, bardzo dziękuję.

Okładka bardzo przyjemna dla oka, po opisie

nie do końca wiedziałam czego się spodziewać, tym bardziej mnie zaintrygowała.

Głównym wątkiem jest historia Julii i Krystiana, ale są też wątki poboczne, które uzupełniają w fantastyczny sposób całość.

Darzą się ogromną miłością, a jednak rozstają się.

Próbują odnaleźć szczęście w nowych związkach, by zapomnieć o sobie. Wszystko zmienia

się po przypadkowym spotkaniu tych dwojga.

Rozterki czy iść za głosem serca czy pozostać

w obecnych "bezpiecznych związkach" targają bohaterami.

Jakie decyzje podejmą? Jak rozwiną się losy wszystkich uczestników książki?


Dużym atutem książki są krótkie, naprzemienne rozdziały, przez co czyta się płynnie, szybko i z ogromną ciekawością.

Opowieść bardzo prawdziwa, bo i życie nie składa się tylko z przyjemnych chwil prawda?Miłość przybiera różne barwy i odcienie.

Jestem mile zaskoczona książką, z chęcią poznam kolejne książki autorki.


Moja ocena 9/10









12 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page