top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA "ANIELSKA ŁAWECZKA" GABRIELA KOTAS STUDIO WYDAWNICZE MILLION



W połowie stycznia podczas spotkania autorskiego online rozmawiałyśmy

z Gabriela Kotas - strona autorska o planach, marzeniach, pragnieniach.

Jednym z nich było wydanie w nowej odsłonie tomiku z wierszami pt. "Anielska ławeczka",

w którym znajdziemy „List do Mamy”, który poruszył wiele serc.


I właśnie dziś świętujemy Premierę "Anielskiej ławeczki", która ukazała się nakładem

Monika maluje obrazy - Monika Januszkiewicz jest autorką okładki tego wyjątkowego tomiku. Piękna, prawda?

Muszę przyznać, że już zapoznałam się z wierszami.

Przyznam szczerze, że nie często po nie sięgam, ale ciekawość zwyciężyła . I nie żałuję.

Tomik podzielony jest na cztery części, każdy z nich poświęcony innej tematyce.


Moją uwagę zwrócił wiersz "Wdzięczność"


Zapraszam do przeczytania:


Wdzięczność


Rośnie we mnie wdzięczność za tak zwane zbiegi okoliczności

czy może raczej "anielskie stróżowanie"

Co krok - to znak który upewnia że tak ma być

Z każdym znakiem wdzięczności przybywa

Chociaż drogi za następnym zakrętem nie widać

wiem że będzie właściwa

A wdzięczności - jak życia wciąż od nowa się uczę

Bo jutro mogę mieć tylko to za co dziś podziękowałam.


Z całego serca polecam zapoznanie się w tomikiem, który skłania do refleksji, zamyślenia, rozważań. To poruszające wiersze o miłości, przyjaźni, dzieciństwie, o przebaczaniu, aniołach czuwającymi nad nami i wiele innych tematach, myśli przewodnich.

Dziękuję autorce i Wydawnictwu za cudowny Patronat.

Dedykacja dla czytelników jest przepiękna, sami zobaczcie:


Drogi Czytelniku! „List do Mamy” wzruszył setki tysięcy serc na całym świecie. Dzięki niemu teraz trzymasz w dłoniach nową odsłonę „Anielskiej ławeczki”. Wszystko, co tutaj napisałam, wyszło wprost z mojego serca – tak jak list do mojej Mamy. To jej dedykuję ten tomik. Z wdzięcznością i miłością, o której kiedyś nie zdążyłam jej powiedzieć. Mam nadzieję, że po przeczytaniu „Anielskiej ławeczki” Ty powiesz swojej Mamie, jak bardzo ją kochasz, niezależnie od tego, gdzie jest. Jeśli możesz ją przytulić, to masz ogromne szczęście – biegnij co sił. A jeśli już nie – ona i tak usłyszy, bo taka jest MOC MIŁOŚCI!

Serdecznie polecam zajrzeć na profil autorski Gabriela Kotas strona autorska https://www.facebook.com/Gabikotas

Tomik wierszy można zamówić na stronie Wydawnictwa Million https://studiomillion.pl/pl/p/Anielska-laweczka-Gabriela-Kotas-PRZEDSPRZEDAZ/77?fbclid=IwAR2CiX49_M6B5vnmOoWM48fBl9bV-_vpJq58RvCZcaX0GmaQBF8h82y1klU



29 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page