top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA KSIĄŻKI "MALTAŃSKA PRZYGODA" AUTORSTWA KATARZYNA WIT-FORMELA DLACZEMU



Kochani serdecznie zapraszam w podróż do słonecznej Malty z dwiema przyjaciółkami z

powieści "Maltańska przygoda" autorstwa

Katarzyny Wit-Formela. Jest to debiut autorki, który idealnie wpasowuje się w wakacyjny klimat.


Klara po trudnym rozstaniu z chłopakiem postanawia wybrać się na spontaniczny wyjazd z przyjaciółką do słonecznej Malty.

Dziewczyny są zupełnie inne, jedna szalona, a druga rozważna. Przez co fantastycznie się uzupełniają i doskonale rozumieją.

Wesołe dialogi umilają czytanie.


-Ja kiedyś próbowałam ratować nieudaną randkę pocałunkiem na dobranoc - stwierdziła Alina.

-Z jakim skutkiem?

-Przed pocałunkiem myślałam, że ta randka nie może być gorsza, a po nim stwierdziłam, że się myliłam.

Jedna z najgorszych w moim życiu - powiedziała z uśmiechem wspominając młodzieńcze lata.


Autorka zabiera nas w niezwykłe miejsca, zwiedzamy zabytki i dowiadujemy się ciekawostek z tego urokliwego miejsca. Muszę przyznać, że po przeczytaniu powieści nabrałam ochoty, aby je poznać.


Podczas wyprawy lecząca złamane serce Klara poznaje mężczyznę, a właściwie dwóch.

Czy będzie to nowy początek gorącego uczucia?

Czy zwariowana i otwarta Alina również straci głowę do nowo poznanego mężczyzny?


Obie dziewczyny są tak naturalne, bezpośrednie i prawdziwe, że łatwo je polubić.

Szczerze liczę na kontynuację powieści, bo ten duet jeszcze niejednokrotnie może nas zaskoczyć i rozbawić.


Kochani z całego serca polecam książkę.

Wspaniałe chwile relaksu, odprężenia z pewnością przepadniecie zupełnie jak i ja.


Dziękuję autorce i Wydawnictwu Dlaczemu za możliwość Patronowania powieści.



41 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page