top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA KSIĄŻKI "MIŁOSNY LABIRYNT" MAGDALENA FURMANKIEWICZ WYDAWNICTWO FENIKS




Kochani zapraszam na kilka zdań o książce

"Miłosny labirynt" autorstwa Magdaleny Furmankiewicz, która swoją Premierę miała

7 czerwca nakładem Wydawnictwa Feniks.

Jest to debiut autorki, miałam przyjemność

napisać polecajkę na okładkę.


"Zaskakujący debiut Magdaleny Furmankiewicz wciąga, intryguje, dostarcza pełnego wachlarzu emocji. Głęboko skrywany ból, tajemnice, zawrotne akcje i nie przewidywalne zakończenie wciśnie

Was w fotel. Gorąco polecam!"


Stella kobieta, która przeszła w swoim życiu bardzo wiele. Doświadczyła wielu traumatycznych przeżyć, jednak nie zatraciła sensu życia.

Uczucie, które tkwi w niej przez lata nie traci na mocy, powoli i ciągle tli się w niej.


Bruno Zagórny to przystojny biznesmen, pewny siebie, konkretny i zdecydowany. Nie potrafi zapomnieć o miłości sprzed lat.


Zaskakujący los splata ich ścieżki ponownie, wystawia ich drzemiące uczucia na próbę.


Czy będą umieli stworzyć szczęśliwy i udany związek?

Czy wytrwają i zaufają sobie wzajemnie?

Jakie niespodzianki otrzymają od przewrotnego losu?


Muszę przyznać, że książkę pochłonęłam w tempie ekspresowym. Zaskakujące sytuacje, przyprawiające o szybsze bicie serca nie pozwalają odłożyć jej póki nie skończy się czytać do ostatniej strony.

Pełen wachlarz emocji od wybuchów śmiechu, po łzy,

do obgryzionych paznokci mi towarzyszyły.

Zakończenie całkowicie mnie zaskoczyło,

nie tego się spodziewałam.

Polecam zdecydowanie, książka dostępna jest w formie e-booka.





54 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page