top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA "MOJE GRECKIE LATO" KAMILA MITEK WYDAWNICTWO DRAGON



W oczekiwaniu na upragnione, słoneczne wakacje

z ogromną przyjemnością wybrałam się wraz

z bohaterami książki "Moje greckie lato"

autorstwa Kamili Mitek w słoneczną podróż,

pełną zaskakujących odkryć, poznania

skrywanych tajemnic.

Apetyt rośnie wraz z każdą przeczytaną stroną.

Książka ukazała się 2 czerwca nakładem Wydawnictwa Dragon, Zaczytana Ewelka objęła

ją PATRONATEM. Fakt ten przepełnia mnie ogromną radością, gdyż uwielbiam twórczość autorki

i bardzo Jej kibicuję.


Agata jest niesamowicie zdolną, przedsiębiorczą

i pełną przepysznych pomysłów osobą, które wykorzystuje do tworzenia i prowadzenia swojej firmy cateringowej. Na tej płaszczyźnie odnosi sukcesy,

ma stałe grono klientów, wykonywane potrawy, dbałość o każdy detal sprawia, że zainteresowanych nie brakuje. Jednak przed pełnią szczęścia hamuje ją mąż zalegający przed telewizorem, któremu brak chęci do działania. Wystarczy pracowita żona

i pilot w ręku. Nawet nie stara się pomóc żonie,

nie szuka pracy, nie wykazuje żadnego zainteresowania wspólnym życiem.


Agata otrzymuje niesamowicie ciekawą propozycję od rodziny jednego ze zleceniodawców,

Dwumiesięczny pobyt na wyspie zachwycającej Kefalonii jako szefowa kuchni.

Pełna obaw, ale i nadziei decyduje się na wyjazd.

Z ogromnym apetytem śledziłam poczynania Agaty,

opisy dań, smaków, otwierania się na ludzi

i poznawania nowych uczuć.

Oprócz przepięknych widoków autorka zaserwowała nam mocną dawkę emocji.

Rodzina Smurzyńskich u których Agata pracuje z pozoru tworzą szczęśliwą rodzinę, ale okazuje się, że skrywają bolesną tajemnicę.

Czy rozwiążą swoje problemy, znajdą szczęśliwe zakończenie?

Czy dadzą sobie szansę na miłość i wybaczenie?

Co czeka na Agatę po powrocie do domu?

Czy mąż zrozumie swoje błędne postępowanie?



Powieść idealnie wpisuje się w upalny czas.

Odbyłam niezapomnianą podróż, przepełnioną emocjami. Opowiedziana historia poruszyła mnie do głębi, dostarczyła wielu pięknych chwil, a autentyczni bohaterowie i ich przeżycia skłonili do refleksji i poniekąd dostarczyli mi wskazówek i rad, które dały do myślenia. Z całego serca polecam.




35 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page