top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA "ODNALEŹĆ MARZENIA" ANNA WOJTKOWSKA-WITALA WYDAWNICTWO LUCKY



Kochani chciałabym zaprezentować Wam przepiękną, pełną emocji powieść autorstwa

Anny Wojtkowskiej - Witali "Odnaleźć marzenia",

która ukazała się nakładem Wydawnictwa Lucky.

Mój blog Zaczytana Ewelka objął powieść patronatem medialnym.

Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale z pewnością nie ostatnie.

Po przeczytaniu analizowałam ją, rozmyślałam,

nie mogłam przestać o niej myśleć.


Czterdziestoletnia Alicja po nagłej śmierci ukochanego męża zatraca się w rozpaczy.

Ból i cierpienie są obezwładniające.

Praca w bibliotece nie daje jej satysfakcji,

powroty do pustego mieszkania, bolesne wspomnienia nasilają depresję.

Niespodziewana propozycja przyjaciółki zmiany miejsca zamieszkania i rozpoczęcie pracy w hotelu położonego w górskim miasteczku powoli przywraca chęć do życia kobiety.


Spotkanie w parku z nieznajomym mężczyzną,

zaskakujący pocałunek wprowadza w jej życie zamieszanie.

Okazuje się, że jest to Hubert Kowalski syn właścicielki hotelu, który niedawno opuścił więzienie.

Na prośbę szefowej ma go obserwować,

a nawet śledzić.

Oboje poranieni i doświadczeni przez los

muszą zmierzyć się z przeciwnościami.


Czy odnajdą swoje marzenia?

Czy zaufają i uwierzą w uczucie jakie rozkwita

między nimi?

Muszę przyznać, ze kibicowałam tej dwójce.

Historie jakie skrywają wywołały we mnie wiele emocji.


Wiele rozmyślałam o przesłaniu tej książki,

Autorka w delikatny sposób porusza trudne tematy jak radzenie sobie ze stratą bliskiej osoby, uzmysławia jak ważne jest, aby umieć przyjąć pomoc od życzliwych przyjaciół i o konsekwencji podejmowanych decyzji.

Czytając rozmyślałam o swoich marzeniach,

tych małych i tych nieco większych.


"Odnaleźć marzenia" to powieść absolutnie dla każdego. Gorąco polecam.






14 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page