top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA "OSTATNI KOLOR ZE SNU" ALICJA MASŁOWSKA - BURNOS WYDAWNICTWO LUCKY




Kochani zapraszam do zapoznania się z recenzją książki "Ostatni kolor ze snu" autorstwa

Alicji Masłowskiej - Burnos, którą mój blog

Zaczytana Ewelka objął patronatem medialnym.

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale z pewnością nie ostatnie. Dzięki uprzejmości autorki kolejna powieść czeka już na mojej półce.

Z ekscytacją i ciekawością rozpoczęłam czytanie, wierzcie mi jest to przepiękna historia, przepełniona emocjami, a poruszane tematy są mi bardzo bliskie.


Lena tkwi w toksycznym związku z Sebastianem,

który swoimi oskarżeniami, wyrzutami sprawia, że przestaje w siebie wierzyć.

Długo pozwala na takie traktowanie, nie ma siły,

aby zawalczyć o siebie.

Kiedy jednak zbiera się na odwagę odchodzi.

Najważniejsza dla niej jest córka, jej spokój

i poczucie bezpieczeństwa.


Maciek jest przede wszystkim wspaniałym tatą dwóch synów, ślepo zakochanym w żonie.

Pracowity i zaradny mężczyzna nie dostrzega jak bardzo jest wykorzystywany przez Martę, dla której liczy się tylko wirtualny świat. Obojętna na miłość synów i męża skupia się na sobie i swoich potrzebach. Pozostawiony przez nią musi

mierzyć się z piętrzącymi trudnościami.


Zaskakujący los stawia tą dwójkę poranionych ludzi na swojej drodze.

Czy pozostawią za sobą bolesną przeszłość

i zaufają sobie nawzajem?


Autorka uzmysławia nam jak ważne jest zaufanie w związku, szczerość i lojalność.

Historia kilkukrotnie doprowadziła mnie do łez, bohaterowie są autentyczni, ich troski takie prawdziwe. Bliskie nam wszystkim.

Dziękuję Wydawnictwu Lucky za pomyślną współpracę.




21 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page