top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONACKA "PRAGNIENIE" KATARZYNA GRABOWSKA WYDAWNICTWO VIDEOGRAF



"Pragnienie" to kontynuacja "Przebudzenia" cyklu Cudzy mąż autorstwa Katarzyny Grabowskiej

pod szyldem Wydawnictwa Videograf.

Czytając oderwałam się od rzeczywistości spędzając cudowny czas z bohaterami.

Sądziłam, że już nic mnie nie zaskoczy, ale jakże ogromne było moje zdziwienie tym

co zaserwowała autorka.


W książce znajdziecie moją polecajkę, która brzmi tak:


Ależ tu się dzieje! Pragnienie to niebanalna, zaskakująca i pełna emocji historia.

Katarzyna Grabowska po raz kolejny porwała mnie i dostarczyła wielu niezapomnianych chwil, nie obyło się również bez chusteczek. To powieść, która skłania do refleksji, chwil zastanowienia, a bohaterowie stają nam się bliscy. Gorąco polecam!


Alicja pogrążona w swej rozpaczy po stracie ukochanego stara się odnaleźć sens życia,

powód by wstać i zmierzyć się z rzeczywistością.

Powrót przyjaciela, Adama z którym łączyła ją szczególna więź sprawia, że postanawia zawalczyć

o siebie i uczucie na nowo się budzące.

Jednak przyjaciel zobowiązany ślubami wobec Boga nie może zaoferować kobiecie uczucia,

uwagi takiej jakiej kobieta pragnie. Dokąd zaprowadzi ich gwałtowne uczucie, namiętność?

Skrywana miłość, potajemne spotkania doprowadzą do wielu niebezpiecznych momentów.

Czy są gotowi zapłacić każdą cenę za wyrwane chwile tylko we dwoje?


Autorka wplata w treść kontrowersyjny wątek miłości zakazanej między kobietą, a księdzem.

Wybory jakie muszą podjąć, decyzje zaważą na ich życiu i bliskich.


Poznając losy bohaterów można ich krytykować, potępiać, ale potrzeba miłości, mnóstwo emocji sprawia, że poniekąd jesteśmy w stanie wybaczyć i choćby starać się zrozumieć ich postępowanie.

Każdy z nas pragnie miłości, bliskości, to ona nadaje życiu sens, prawda?


Zakończenie jakie otrzymujemy daje nam możliwość wyboru.

Zaskakujący pomysł jaki autorka zdecydowała się zamieścić pobudził moją wyobraźnię.

W ten sposób mogłam pofolgować sobie w myślach, jestem ciekawa waszej reakcji na ten zabieg.

Mnie bardzo przypadł do gustu.


Koniecznie sięgnijcie po cykl Cudzy mąż, poznacie niesamowitą historię, która mogłaby się przytrafić. Gorąco polecam!















21 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page