top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja patronacka przedpremierowa "Wszystkie nasze tajemnice" Monika Sawicka

Zaktualizowano: 3 mar 2020



Recenzja Patronacka

Przedpremierowa

"Wszystkie nasze tajemnice"


Monika Sawicka


Wydawnictwo

e-bookowo




Ogromnie dziękuję autorce za niesamowite wyróżnienie jakim była propozycja przeczytania książki na początku jeszcze w pliku pdf i za możliwość Patronowania.

Z ekscytacją i ciekawością przeczytałam ją i przepadłam całkowicie.

Kiedy zobaczyłam zachwycającą okładkę nie mogłam już się doczekać papierowej wersji.

Przeczytałam ją po raz drugi wychwytując nowe szczegóły, znaczenie i przesłanie.

Od pierwszych stron autorka wzruszyła mnie i rozbawiła dedykacją dla rodziców.

Jestem przekonana, że są dumni z Ciebie Moniko.


Małżeństwo Klary i Albina wydaje się spełnione i zgodne.

Ona policjantka, On lekarz, córka Karolina -Inka,nastolatka.

Okazuje się, że żyjąc w pędzie nawet nie zauważają pojawiających się problemów. Życie zawodowe jest na pierwszym miejscu.

Jak bardzo ich córka jest samotna i zagubiona.

W jaki sposób poradzi sobie z doskwierającą pustką?

Klara nosi w sobie tajemnicę z dzieciństwa, ogromny ciężar skrywa głęboko.

Inka podczas poszukując starych rodzinnych zdjęć odnajduje w kufrach pamiętniki mamy.

Czego dowie się z ukrytych zeszytów?


Justyna szwagierka Klary jest pogodną, optymistyczną kobietą. Jednak i Ona skrywa w sobie tajemnicę i ból.


Przyjaźń Klary i Justyny jest piękna, prawdziwa choć nie do końca odkryta, cudowna jest ich wzajemna akceptacja i oddanie. Są dla siebie prawdziwym wsparciem.

Obserwując małżeństwo Klary i Albina widzimy jak łatwo się oddalić od siebie, być z kimś, a jednocześnie być samotnym, stracić kontakt ze sobą nadal żyjąc pod jednym dachem.


"Bo samotność to choroba przewlekła. Brak mi odwagi, by z nimi porozmawiać, więc szukam innego sposobu by dać im znać, że potrzebuję ich uwagi, czasu, miłości."


Czy odnajdą nić porozumienia?

Czy wszystkie tajemnice zostaną wyjawione?

Czy rodzina po tych życiowych perturbacjach odbuduje się?


Jak w każdej książce autorka nie boi się poruszyć trudnych tematów, często zamiatanych pod dywan.

Poznajemy historię Zakonu Boramuszek i siostry Bernadetty, wykorzystywania dzieci przez księży.

Ogromnie podziwiam autorkę za śmiałość, zdecydowanie i naświetlanie tych trudnych spraw.


Każdy rozdział poprzedzony jest cytatem, książka jest przepięknie wydana.


Jest to powieść od której nie można się oderwać i zdecydowanie pozostanie w mojej pamięci i sercu.

Dziękuję Moniko i Wydawnictwo e-bookowo za możliwość poznania tej poruszającej i mądrej opowieści.

Na zdjęciu dwie zakochane w powieściach Moniki Sawickiej i szczęśliwe PATRONKI

Natalove czytanie i Zaczytana Ewelka.








42 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page