top of page
  • zaczytanaewelka

RECENZJA PATRONATU ZACZYTANA EWELKA "WACHLARZ OSOBISTY" PIOTR KOTULA RIDERO




Kiedy otrzymałam propozycję Patronowania tomikowi wierszy "Wachlarz Osobisty" i autor przesłał mi dwa wiersze do przeczytania jako swoisty smaczek poczułam się zachęcona i zaintrygowana.


Debiutancki zbiór wierszy młodego poety wzbudził we mnie przeróżne emocje, podzielony jest na kilka rozdziałów, każdy z nich jest napisany w innej różnorodnej tonacji.

Tomik wydany jest w minimalistyczny sposób, oszczędnie, skromnie, ale bardzo ciekawie.

Z pewnością jeszcze nie raz wrócę do niego i odnajdę zupełnie inne znaczenie.


Najbardziej urzekł mnie wiersz "Dla rodziców", a rozbawił mnie "Błąd 404"

Zrobiłem literówkę

W słowie łzy

Zamieniłem litery

I jestem zły


Gorąco polecam wam przeczytanie tego fantastycznego tomiku. Piotrze powodzenia.

44 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page