top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja powieści "Lista życzeń" Alexandra B.


Ostatnie upały nieco mnie spowolniły. Szukałam relaksu, odpoczywając i zażywając kąpieli słonecznych. Czułam, że wpadłam w delikatny literacki zastój, a na ten stan najlepszym rozwiązaniem jest książka, która sprawi, że ów stan minie.

Aleksandrę B. poznałam osobiście podczas jednego ze spotkań autorskich w łódzkiej kawiarni. Delikatna, subtelna kobieta jawiła mi się jako osoba niezwykle spokojna. I właśnie ten obrazek towarzyszył mi, kiedy rozpoczęłam czytanie powieści "Lista życzeń".

Zawsze z ciekawością podejmuję się czytania debiutów, ponieważ nie wiem czego, mogę spodziewać się po autorce i tego, co dla nas przygotowała.

Początek łagodny, jednak ten stan uległ gwałtownemu, kiedy doznałam takiego szoku, że aż przysiadłam z wrażenia. Poczułam, jak nagle krew żywiej krąży w żyłach, oczy otworzyłam szeroko, oddech wstrzymałam.

Natalia wiedzie ustabilizowane życie z mężem i dwójką dzieci w Warszawie. Codzienna rutyna doprowadza ją do takiego punktu, że odpisując na jedną wiadomość, w ułamku sekundy zmienia życie całej rodziny. To z czym przyjdzie się jej zmierzyć, doprowadza ją w stan permanentnego lęku i strachu o życie swoje i bliskich.

Zdecydowanie autorka zaskoczyła mnie tym, w jaki sposób podkręciła wątek głównej bohaterki, której początkowo nie polubiłam za lekkomyślność. Swoim postępowaniem przyczyniła się do sytuacji nie do pozazdroszczenia.

Skrywane tajemnice, zaskakujące zwroty akcji, pełen wachlarz emocji czyni thriller od, którego nie można się oderwać.

Emocjonalnie odebrałam tę historię, a to, że "weszła" mi mocno do głowy świadczył fakt, że wybierając się na spacer do parku, rozglądałam się podejrzliwie.

Zapraszając Was na spotkanie z autorką, które odbędzie się 14.08.2024 r. o godzinie 18:00 w Kawiarni Artystycznej w Łodzi mieszczącej się przy ulicy Piotrkowskiej 17.

Powieść dostępna jest w formie papierowej, ale także jako e-booka na:


Polecam z całego serca.


16 wyświetleń2 komentarze

2 Comments


Anna Stryjewska
Anna Stryjewska
Aug 06

Dziękuję za wspaniałą, wnikliwą recenzję i wielkie emocje przy czytaniu♥️

Rewelacyjny blog🌹 Polecam gorąco♥️

Like

Izabela Szymura
Izabela Szymura
Jul 22

Super recenzja, książka i blog. Zapraszam do mnie https://izabelaszymura.blogspot.com/

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page