top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja powieści "Intryga" autorstwa Marcina Wnuka Wydawnictwo Magia Słów


Pewnego popołudnia umówiłam się na spotkanie

z Marcinem Wnukiem, debiutującym łódzkim pisarzem.


Tematów do rozmów było mnóstwo, z zachwytem wysłuchałam opowieści kulis powstania powieści "Intryga", dowiedziałam się naprawdę sporo fajnych rzeczy. Czym prędzej zabrałam się za czytanie książki zaintrygowana opowieściami.


Marek Wysocki pracuje jako ochroniarz w hipermarkecie,

ma ambitne plany na siebie. Nie boi się wyrażać swoich poglądów politycznych, jego życie płynie spokojnie i jednostajnie.

Wszystko zaczyna się zmieniać, kiedy w jego życiu pojawiła się przepiękna Gosia, podobnie jak on ma dość wyraźne zdanie na temat polityki. Wywraca jego życie do góry nogami. Mężczyzna wpada niczym śliwka w kompot, zadłużony nie wyobraża sobie życia bez niej.


Kobieta manipuluje nim bez opamiętania, obiecuje, że jeśli będzie wykonywał jej polecenia będzie mógł przeniknąć do organizacji mającej na celu zmiany polityczne.


Do czego posunie się mężczyzna, aby zaimponować kobiecie?

Ile jest w stanie zaryzykować dla dobra ojczyzny?

Autor stworzył bohaterów, których od razu polubiłam.

Marek Wysocki zaimponował mi planem na siebie, determinacją, wytrwałością i sprawnością modulowania go.


Jeśli lubicie thrillery z nutką pikanterii, szybką, zaskakującą akcją to książka zdecydowanie dla was. W czerwcu ukaże się ciąg dalszy, już się nie mogę doczekać. Polecam z całego serca.


Mam nadzieję, że zainteresowałam Was i zaciekawiłam powieścią, a jeśli macie ochotę na więcej to serdecznie zapraszam w najbliższy wtorek do udziału w spotkaniu online z autorem o 19:00 na moim profilu na Facebooku i Instagramie.


Powieść ukazała się nakładem Wydawnictwa Magia Słów, 5.10.2023.




27 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page