top of page
  • zaczytanaewelka

Recenzja "TRZECIA TERAPIA" Autor: Danuta Chlupova


Serdecznie zapraszam

na przedpremierową recenzję książki


"Trzecia Terapia"

Danuta Chlupova





Książkę przeczytałam dzięki Novae Res jako egzemplarz recenzencki. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki Danuty Chlupovej. Jestem głęboko poruszona, zaskoczona jak łatwo można sterować człowiekiem. Jak bardzo toksyczny związek wpływa na Nas, nie jesteśmy w stanie samodzielnie myśleć, działać, funkcjonować. Myśląc, że tak powinno być brniemy coraz głębiej i głębiej myśląc, że tak powinno być, tak wygląda miłość i oddanie. Czasem mały impuls, znak z pozoru nie widoczny zmienia spojrzenie na rzeczywistość. Książka opowiada o losach kilku osób, które dźwigają brzemię odpowiedzialności i ciężar odkupienia win. Mathilde zostaje w podchwytliwy sposób uwikłana w toksyczny związek, na domiar złego wpojono jej że musi poprzez swoje życie odkupić winy swojego dziadka,który był SS-manem w Auschwitz. Grzegorz obwinia się za śmierć żony przez co pozbawił córkę matki. Barbara mama Grzegorza swoim zachowaniem pokazuje, że i ona ma żal do syna. Tadeusz obwiniając się za wydarzenia z przeszłości nie jest w stanie założyć rodziny. Książka niezwykle emocjonalna, wciągająca i tylko jedno pytanie miałam na koniec dlaczego wcześniej nie czytałam książki pani Danuty. I wiecie co zrobiłam po przeczytaniu "Trzeciej Terapii"? Od razu przeczytałam pierwszą książkę autorki " Blizna", ale ten temat napiszę w innej recenzji... Podsumowując książkę gorąco polecam,czekam na dalsze książki autorki.


Tytuł: TRZECIA TERAPIA

Autor: Danuta Chlupova

Wydawnictwo: Novae Res

Data premiery: 16.09.2019 R.

Ilość stron: 328

Ocena: 10/10

43 wyświetlenia0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page